Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: grizstats 2.0 - D2OL edition Stats hosted by: griz |
Welkom Premios en Qwertz.... dat jullie veel graas plezier mogen hebben hier
WEER 2 nieuwe leden !!
WELKOM Premios en Qwertz !! Met al dat nieuwe bloed .... uhhh melk, gaan we richting 2k deelie !!
[blijven assimileren, het is nog wel een eind naar de 6k van TA]
-on-210x297
[blijven assimileren, het is nog wel een eind naar de 6k van TA]
"Na een fles whiskey op landscape"
Anoniem: 82994
We zullen ons best doen
Helaas heb ik maar 2 machientjes om in te zetten omdat ik ook nog wat Seti@Home doe. Dus ik vrees dat jullie het met mijn +/- 120 confjes per dag zullen moeten doen. Maar, daar kom ik al wel de top-10 mee in zie ik
Blistimo wilde zoveel DPCH's posten dat hij geen tijd had voor mooie verhaaltjes 
Welkom 2 nieuwe leden (volgens mij gisteren al gedaan) en we moeten terug naar minimaal 10% 20% flushende members...
-edit-
Welkom 2 nieuwe leden (volgens mij gisteren al gedaan) en we moeten terug naar minimaal 10% 20% flushende members...
-edit-
[ Voor 8% gewijzigd door Mobster op 16-04-2003 10:35 ]
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
21 van de 179 > 10%
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
* Bud_s heeft ook maar een machine aan de gang gezet 
(ik reken mee onder lock_and_anticimex)
ff wat cands sponsoren , ik weet alleen niet of de queue (al) groot genoeg is, ik geloof dat mijn compie er minder dan 10 minuten over een cand doet, en de Q staat op 100 (standaard max).
En ik wil graag helpen, maar laat mijn ISDN lijntje er echt niet voor open staan
(ik reken mee onder lock_and_anticimex)
ff wat cands sponsoren , ik weet alleen niet of de queue (al) groot genoeg is, ik geloof dat mijn compie er minder dan 10 minuten over een cand doet, en de Q staat op 100 (standaard max).
En ik wil graag helpen, maar laat mijn ISDN lijntje er echt niet voor open staan
[ Voor 8% gewijzigd door Bud_s op 16-04-2003 12:27 ]
http://145.94.192.103/gri...mbers&mode=overall&tID=15 Geeft toch maar 179 members??
Of ben ik nu duf bezig?
Of ben ik nu duf bezig?
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Anoniem: 29349
BUD_S: mocht je offline laten tellen wacht dan steeds tot je op minder dan 10 cands zit om op 0 uit te komen: zodra je gaat flushen zullen er meer dan 100 cands opgehaald worden (100 is namelijk een gemiddelde). Dan kan het best zijn dat je er steeds +- 150 per keer als maximum hebt staan (scheelt dan weer in ISDN tijd
)
en dspy installeren!
en dspy installeren!
En hier staat weer 191?RIKZ schreef op 16 April 2003 @ 13:51:
http://145.94.192.103/gri...mbers&mode=overall&tID=15 Geeft toch maar 179 members??
Of ben ik nu duf bezig?
Misschien heeft het iets te maken met mensen die wel ingeschreven staan, maar nog geen results hebben ingeleverd?
*kijkt naar de tussenstand van vandaag*
Zeg laten jullie die PCs wel aanstaan en doorrekenen!

Staat dieAnoniem: 29349 schreef op 16 april 2003 @ 18:41:
*kijkt naar de tussenstand van vandaag*
Ik denk dat ik er toch nog maar wat extra power tegenaan ga gooien
Witlof, zet die bak maar weer aan hoor, ik kreeg het net alweer koud buiten
je kan ook 3x de client op je comp zetten, dan kan je er wat langer tegen aanAnoniem: 29349 schreef op 16 April 2003 @ 14:02:
BUD_S: mocht je offline laten tellen wacht dan steeds tot je op minder dan 10 cands zit om op 0 uit te komen: zodra je gaat flushen zullen er meer dan 100 cands opgehaald worden (100 is namelijk een gemiddelde). Dan kan het best zijn dat je er steeds +- 150 per keer als maximum hebt staan (scheelt dan weer in ISDN tijd)
en dspy installeren!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Vandaag maken jullie kansHakke schreef op 16 april 2003 @ 23:53:
[...]
Staat dietoch weer op 1
Kan daar dan niemand iets tegen doen
![]()
Ik denk dat ik er toch nog maar wat extra power tegenaan ga gooien![]()
1 van de PC werd wat warm en stopte ermee. Scheelt me+- 30 cands op de telling van vandaag
Anoniem: 45366
boehoe mn koe staat droog 
heb er ook no g 97 in flushbuffer staan die ik niet kwijt kan
kortom verbinding is foetsie??
edit: dat had ik eerder moeten posten .. ineens komt de boel tot leven:?
lamaar dus.
geeft morgen wel leuke extra push voor ons team:)
heb er ook no g 97 in flushbuffer staan die ik niet kwijt kan
kortom verbinding is foetsie??
edit: dat had ik eerder moeten posten .. ineens komt de boel tot leven:?
lamaar dus.
geeft morgen wel leuke extra push voor ons team:)
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 45366 op 17-04-2003 07:09 ]
Helaas is het hier niet echt koud op mijn zolder kamertje. Ben van het weekend ook nog even weg dus even afwachten hoe het weer na het weekend isHakke schreef op 16 april 2003 @ 23:53:
[...]
Staat dietoch weer op 1
Kan daar dan niemand iets tegen doen
![]()
Ik denk dat ik er toch nog maar wat extra power tegenaan ga gooien![]()
Laten we afspreken ...
Als slash3 een dag niet op 1 staat zet ik er een pc bij op D2OL
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
Ey spook! Mij maak je niet bang daarmeespook schreef op 17 April 2003 @ 13:46:
Laten we afspreken ...
Vandaag komen we helaas niet op 1
Damm en als ik nu ga dreigen met 2 pc's ??Anoniem: 29349 schreef op 17 april 2003 @ 14:07:
[...]
Ey spook! Mij maak je niet bang daarmee
Vandaag komen we helaas niet op 1Mijn p4 is pas rond 7:00 begonnen.
als jij zecht dat het vandaag niet gaat lukken ... zal ik dan vanmiddag al maar een pc overzetten ipv morgen ??
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
gezien de voorsprong nu zal het toch wel lukkenAnoniem: 29349 schreef op 17 April 2003 @ 14:07:
[...]
Ey spook! Mij maak je niet bang daarmee
Vandaag komen we helaas niet op 1Mijn p4 is pas rond 7:00 begonnen.
Ik had vanochtend op 1 bak (P4 1800) 3x een candidate die er 1,5 uur over deed. En nu ramt ie er weer 3 stuks in een half uur uit.

Avier opent de weekend-aanval
.
-on-210x297
"Na een fles whiskey op landscape"
Ja der zit heel veel verschil in: de ene cand is complexer (meer draai-ingen) dan de andere cand.Hakke schreef op 17 April 2003 @ 14:35:
[...]
gezien de voorsprong nu zal het toch wel lukken![]()
Ik had vanochtend op 1 bak (P4 1800) 3x een candidate die er 1,5 uur over deed. En nu ramt ie er weer 3 stuks in een half uur uit.Zit er echt zoveel verschil in de cands
Dat maakt de vergelijking wel wat lastig
P4 2.4: gemiddeld sta ik op 100 cands per dag. Maar soms zijn het er 80 en soms 120.
spook: doe maar
Wel ff nr doorgeven he
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 17-04-2003 15:39 ]
*kijkt naar d2ol dagstats*
Hmmm dit valt me ZWAAR tegen van jullie
Voor iedereen:
Hmmm dit valt me ZWAAR tegen van jullie

Voor iedereen:
posted April 17, 2003 11:59 AM KenW
We will be suspending the project over the weekend and early next week so that we can migrate it to some much newer hardware and make all necessary changes on this end.
After this is done the first priority will be to get the SARS candidates out there for you to start crunching on.
Ken
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 17-04-2003 19:37 ]
Hieruit maak ik op dat de boel dus even offline gaat. Ik heb nu net de buffers vergroot naar de maximale 100. Maar is het ook mogelijk om bv net als bij seti nog grotere buffers te gebruiken of evt een queue oid?Anoniem: 29349 schreef op 17 April 2003 @ 19:27:
posted April 17, 2003 11:59 AM KenW
We will be suspending the project over the weekend and early next week so that we can migrate it to some much newer hardware and make all necessary changes on this end.
After this is done the first priority will be to get the SARS candidates out there for you to start crunching on.
Weet wat je beloofdspook schreef op 17 April 2003 @ 13:46:
Laten we afspreken ...
1 dag de thuis computers op D2OL en 'k haal (denk ik) zo'n 400 punten
Maar ik doe geen D2OL (meer)
eerst wil ik zien dat Sengent enig vorm van support gaat leveren, totdan hou ik d2ol draadjes in de gaten
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
q-wertz: ja je kunt een voorraadje aanleggen.
Zal ook zeker wel gebeuren: wedden dat AT_geoff langskomt met wat voedsel
(zo niet post ik wel wat tasks.dat)
Hoe doe ik dat dan? Want ik heb nml. geen idee hoe ik extra WU's kan downloaden en bewaren. Bij seti is daar speciale software voor. Is die er ook voor D2OL?Anoniem: 29349 schreef op 17 April 2003 @ 20:46:
Nog een vraagje trouwens. Ik start D2OL nu op via de controller:file optie. Geeft dit nou veel voordeel t.o.v. de GUI versie als je die continu in je systray hebt zitten?
je kan beter D2OL controller:cli doen.
Die grafische Gui heb je niet echt nodig..
Met controller:file gebruik je de GUI ook helemaal niet. Sterker nog: Hij laat helemaal niets zien. Alleen dankzij DSpy kan ik he tnog volgen. Maar ik ben gewoon benieuwd wat er de winst ongeveer van isgeintje schreef op 17 April 2003 @ 21:00:
je kan beter D2OL controller:cli doen.
Kan ik als ik met controller:files draain, gewoon in de general.prp de queue op 1000 zetten? En kan ik ergens gewoon kijken hoeveel er in queue staat, zonder de GUI te gebruiken?Anoniem: 29349 schreef op 17 April 2003 @ 20:46:
Sorry voor al de newbie vraagjes
/edit/
Ah, 100 is het maximum (meer paktie niet) en in Dspy kan ik het allemaal checken. Wat is de manier om eenvoudig weg meer dan 100 WU's te bufferen?
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 82994 op 17-04-2003 21:09 ]
* Bud_s kan haast niet wachten op de stats van de 16e
Je kan de client nog een paar maal installeren, dan heb je X maal 100 candidates te gaan.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Hmmm, da's te veel moeiteDPCquatar schreef op 17 april 2003 @ 21:37:
Je kan de client nog een paar maal installeren, dan heb je X maal 100 candidates te gaan.
q-wertz: nee je moet opzoek naar een file met tasks.dat en ../structs/ erin
die gooi je over de huidige dir heen (in /d2ol/res oid) en dan heb je weer +- 100 cands
Ik heb er helaas nog geen klaar staan maar die zullen er zeker zijn voordat ze stoppen
die gooi je over de huidige dir heen (in /d2ol/res oid) en dan heb je weer +- 100 cands
Ik heb er helaas nog geen klaar staan maar die zullen er zeker zijn voordat ze stoppen
*grin
Bud gebruikt avatar van IBM client access ( verbinden van PC naar As400 ehh ik bedoel I-serie) funnie
of was het nou Operation Navigator ?
[ Voor 9% gewijzigd door geintje op 17-04-2003 23:26 ]
idd de oude filetransfer van CA400 (versie 3 of 4 gloof ik)geintje schreef op 17 April 2003 @ 23:26:
[...]
*grin
Bud gebruikt avatar van IBM client access ( verbinden van PC naar As400 ehh ik bedoel I-serie) funnie
bij de nieuwe CA400 krijg je die e in de vorm van een @
[ Voor 4% gewijzigd door Bud_s op 17-04-2003 23:29 ]
geintje: als je hier post moet je ook meedoen met d2ol 
kom! je kunt het!
We hebben alweer niet de 2k gehaald vandaag

kom! je kunt het!
We hebben alweer niet de 2k gehaald vandaag
Zoals het hoort.......... Een AS/400 die bepaald wat er gebeurd. Tis alleen jammer dat er zo weinig koeien voor zijn.geintje schreef op 17 april 2003 @ 23:26:
[...]
*grin
Seti draait gewoon op een I-series hoor ... appart subsyteem met lage prioDPCquatar schreef op 17 April 2003 @ 23:37:
[...]
Zoals het hoort.......... Een AS/400 die bepaald wat er gebeurd. Tis alleen jammer dat er zo weinig koeien voor zijn.
Subsystemen rulen op I-series
Alleen jammer dat ik seti totaal niet interessant vind. Ik ben systeembeheerder over 2 van die kisten. Maar goed, ik zal er is naar kijken.
ps.
Ik heb effe snel gelezen, maar zo te zien werkt het alleen maar vanaf V4R4, ik kom alleen niet verder als V4R3.
ps.
Ik heb effe snel gelezen, maar zo te zien werkt het alleen maar vanaf V4R4, ik kom alleen niet verder als V4R3.
[ Voor 31% gewijzigd door DPCquatar op 18-04-2003 01:18 ]
DPC is DPC 
* Bud_s doet d2ol en seti
die seti voor de 400 is gewoon een unix client, misschien dat je de unix versie van d2ol ook gewoon kan draaien op die zwarte dozen.
zie http://setiathome.ssl.berkeley.edu/README.AS400.txt misschien helpt dit.
als d2ol niet aan de gang krijgt, kun je seti draaien ... natuurlijk ten goede van DPC
* Bud_s moet ook seti nog installen op de 820
edit : zie nu pas dat je nog op oude versies zit ... waarom niet naar V5 ?? lijkt me sowieso wel slim
* Bud_s doet d2ol en seti
die seti voor de 400 is gewoon een unix client, misschien dat je de unix versie van d2ol ook gewoon kan draaien op die zwarte dozen.
zie http://setiathome.ssl.berkeley.edu/README.AS400.txt misschien helpt dit.
als d2ol niet aan de gang krijgt, kun je seti draaien ... natuurlijk ten goede van DPC
* Bud_s moet ook seti nog installen op de 820
edit : zie nu pas dat je nog op oude versies zit ... waarom niet naar V5 ?? lijkt me sowieso wel slim
[ Voor 14% gewijzigd door Bud_s op 18-04-2003 01:20 ]
d2ol vind ik al een stuk interessanter.... Nu nog iemand die weet hoe die dat aan de praat moet krijgen. Ik ben wel systeembeheerder (klein bedrijf) maar heb eigenlijk de meeste ervaring met een (lach niet) IBM S36. Die hebben ze alleen een keer vervangen door 2 van die zwarte dozen. S20 en een 720. Leuk speelgoed overigens.............
Misschien moet Bud_s maar is gaan stoeien en me dan maar is een mailtje sturen.
Misschien moet Bud_s maar is gaan stoeien en me dan maar is een mailtje sturen.
[ Voor 12% gewijzigd door DPCquatar op 18-04-2003 01:24 ]
Volgens wat ik er uit begrijp moet je sowieso IFS kunnen draaien, en op V5R1 moet je gewoon een *nix proggie kunnen draaien (geloof ik
)
edit : ik zal eens gaan stoeien
... misschien van het weekend wel ff (als het niet al te mooi weer is)
bij mooi weer ben ik al uitgenodigd voor een zeiltochtje
edit : ik zal eens gaan stoeien
bij mooi weer ben ik al uitgenodigd voor een zeiltochtje
[ Voor 38% gewijzigd door Bud_s op 18-04-2003 01:26 ]
Die 2 kisten gaan er binnen 1,5 jaar uit........ We gaan naar een PC omgeving.
Ik weet het nooit doen, maar naar ons (ITers) werd niet erg geluisterd.
Niet meteen te technisch worden op de late avond/nacht. Zoals ik al zei
, ben wel systeembeheerder, maar wel een zonder opleiding, ben eigenlijk gewoon maar programmeur.
Ik weet het nooit doen, maar naar ons (ITers) werd niet erg geluisterd.
, ben wel systeembeheerder, maar wel een zonder opleiding, ben eigenlijk gewoon maar programmeur.
[ Voor 37% gewijzigd door DPCquatar op 18-04-2003 01:28 ]
die 720 koop ik wel van je voor 100 euro 
en jah ... ik kom hem dan zelf ophalen ... hahahah
edit : draaien jullie je ERP pakket op die doosjes ??
en jullie gaan dan over naar een w2k bak ?
zal je wel meer werk krijgen
en jah ... ik kom hem dan zelf ophalen ... hahahah
edit : draaien jullie je ERP pakket op die doosjes ??
en jullie gaan dan over naar een w2k bak ?
zal je wel meer werk krijgen
[ Voor 42% gewijzigd door Bud_s op 18-04-2003 01:29 ]
100 euro, dan neem ik hem wel zelf mee naar huis.....
wat prog je ?? RPG , Java, C ??DPCquatar schreef op 18 april 2003 @ 01:26:
[...]
* Bud_s is een total n00b op bovenstaande talen
wil me er wel in verdiepen ... wil wat eigen proggies maken .. heb complete WDS liggen (ivm compilers voor ons maatwerk) maar doe er helaas (nog) nix mee
edit : ik heb al in je profile geloerd
[ Voor 8% gewijzigd door Bud_s op 18-04-2003 09:02 ]
Op de As.. draaien we eigen gemaakte software (RPG2, S36 dus...) We gaan nu
naar een ERP pakket, na 30 jaar maatwerk, dat is dus W2K.. (de volledige naam ; Microsoft (daumgard) axapta. De tent is pas door vriend bill overgenomen.
Maaruh...................zijn we nu niet erg offtopic bezig......... denk dat de meeste ons niet erg kunnen volgen.
Ik programmeer voornamelijk RPG2 (S36) en soms CL / RPG4
Mocht je wat info willen ivm programmering, zie profile, misschien kan ik je wel ergens mee helpen.......... Ik heb ruim 10 jaar ervaring in RPG
naar een ERP pakket, na 30 jaar maatwerk, dat is dus W2K.. (de volledige naam ; Microsoft (daumgard) axapta. De tent is pas door vriend bill overgenomen.
Maaruh...................zijn we nu niet erg offtopic bezig......... denk dat de meeste ons niet erg kunnen volgen.
Ik programmeer voornamelijk RPG2 (S36) en soms CL / RPG4
Mocht je wat info willen ivm programmering, zie profile, misschien kan ik je wel ergens mee helpen.......... Ik heb ruim 10 jaar ervaring in RPG
[ Voor 25% gewijzigd door DPCquatar op 18-04-2003 01:40 ]
LOL. Toevallig zijn wij op 1 januari 1999 begonnen met Axapta van Damgaard (1e van NL ofzo?). Tot nu toe hebben we er voornamelijk ellende van gehad. Heel veel succes zou ik zeggen....DPCquatar schreef op 18 april 2003 @ 01:33:
Op de As.. draaien we eigen gemaakte software (RPG2, S36 dus...) We gaan nu
S36 omgeving draaien op een 720 *lol*
da's zelfde als een AMD 3000+ nog met windows 3.11 FWG voorzien
* geintje kent de "ouwere" 5363 nog wel
En eerlijk is eerlijk > geen beter database server dan Iserie ( qua hardware en OS !)
Dus mijn sporen @D2OL heb ik al verdient.
Genoeg punten "gedoneerd" om ook hier "te mogen" posten dacht ik zo
da's zelfde als een AMD 3000+ nog met windows 3.11 FWG voorzien
* geintje kent de "ouwere" 5363 nog wel
En eerlijk is eerlijk > geen beter database server dan Iserie ( qua hardware en OS !)
Tuurlijk KAN ik het >>Anoniem: 29349 schreef op 17 April 2003 @ 23:29:
geintje: als je hier post moet je ook meedoen met d2ol
kom! je kunt het!
code:
1
2
3
4
| D2OL DPC Members Overall Top 15, stats van 15 april ov. pos total name today daypos 1. ( ) 163,725 DPC_Team_ColdFusion 252 (2)<<-- mijn huidige team 2. ( ) 109,440 DPC_Geintje 0 << -- thats me >:) onder LMM flag |
Dus mijn sporen @D2OL heb ik al verdient.
Genoeg punten "gedoneerd" om ook hier "te mogen" posten dacht ik zo
[ Voor 98% gewijzigd door geintje op 22-04-2003 12:48 ]
Werkt prima hoor........ Alleen als me ergens niet uitkomen gebruiken we CL/RPG4geintje schreef op 22 april 2003 @ 12:41:
S36 omgeving draaien op een 720 *lol*
ennuh, je moet wat als je geen cursus krijgt, maar de boel wel draaiende moet houden.
[ Voor 17% gewijzigd door DPCquatar op 22-04-2003 12:55 ]
[verkeerde DPCH]
[ Voor 88% gewijzigd door My op 22-04-2003 13:34 ]
*kick*
ff D2OL in leven houden
ff D2OL in leven houden
Waar blijven de D2OL DHCP's?????
dat staat hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/746824/0 te lezen
nml dat Sengent hun zaken nog niet helemaal vlekkenloos hebben draaien.
Geduld is een schone zaak ( zeker bij D2OL)
nml dat Sengent hun zaken nog niet helemaal vlekkenloos hebben draaien.
Geduld is een schone zaak ( zeker bij D2OL)
[ Voor 39% gewijzigd door geintje op 28-04-2003 08:49 ]
Pagina: 1