Ik gebruik twee text bestanden voor een dubbele array te maken.
In het eerste zitten al mijn namen, in de tweede zitten de namen die ik moet selecteren in wel.
Maar ik slaag er maar niet in voor te zorgen dat de eerste te selecteren.
En als ik er inslaag de eerste te selecteren, dan selecteert hij de tweede niet meer.
Willen jullie zo vriendelijk zijn voor te zeggen waar ik mijn fout maak, en hoe ik deze het best kan oplossen.
Alvast hartstikke bedankt.
In het eerste zitten al mijn namen, in de tweede zitten de namen die ik moet selecteren in wel.
Maar ik slaag er maar niet in voor te zorgen dat de eerste te selecteren.
En als ik er inslaag de eerste te selecteren, dan selecteert hij de tweede niet meer.
Willen jullie zo vriendelijk zijn voor te zeggen waar ik mijn fout maak, en hoe ik deze het best kan oplossen.
Alvast hartstikke bedankt.
ASP.NET Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Set RT = Server.CreateObject("Scripting.filesystemObject") Set FT = RT.opentextfile(Server.mapPath("code.txt")) Set objFSO = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set objTekstbestand = objFSO.OpenTextFile(Server.MapPath("afkorting.txt")) dim inI(240,2) For I = 1 to 240 strcode = FT.readline for J = 1 to 2 if J = 1 then intI(I,1) = strcode elseif J = 2 then if strcode = intI(I,1) then intI(I,2) = 1 intwaarde = FT.readline else intI(I,2)= 2 end if end if Next For intteller = 1 to 240 <INPUT type="radio" id="<%= IntI(intteller,1) %>wel" name="<%= IntI(intteller,1) %>" value="0" <% if IntI(intteller,2) = strnummer then %> checked <% end if %>> <INPUT type="radio" id="<%= IntI(intteller,1) %>niet" name="<%= IntI(intteller,1) %>" value="1" <% if IntI(intteller,2) = 2 then %> checked <% end if %>> <%= IntI(intteller,1) %><BR> <% next %> |
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 01:01 ]