Toon posts:

[MSTS] Een error na installatie extra treinen...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.zenid.net/upload/images/879.jpg

Deze error krijg ik dus...

Wat heb ik fout gedaan?

/me = MSTS n00b... :/

Edit: Ik heb gezocht voor die file, maar die file is dus niet aanwezig. Ik snap dat dat het probleem dan is, maar wat doe ik eraan?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 00:34 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Ehmm... misschien is het handig te melden wanneer je deze error krijgt, wat je al geprobeerd hebt, of je al dingen hebt geupdate, etc. Hier kunnen we niks mee namelijk.

There is no magic.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Staan er wel andere bestanden in de genoemde directory?
Kan het zijn dat een ander bestand verwijst naar dit bestand en omdat dit bestand niet bestaat je een error krijgt? Ik zou alle bestanden anders dan default (is vast wel aan de modify datum te zien) ergens anders neerzetten en dan weer een voor een toevoegen totdat je de error krijgt. Zo sluit je het verkeerd verwijzende (of corrupt) bestand uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Mystery op 16-04-2003 11:14 ]

Battle.net tag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het nog wat meer toelichten, nu ben ik immers nuchter...

Ik heb gisteren het spel geinstalleerd en treinen van de NS geinmporteerd (www.msts.nl). Nu vermoed ik zelf dat er een trein is geinstalleerd die verwijst naar een treinstel oid. Het treinstel dat gezocht wordt is echter niet geinstalleerd (de map waar het bestand in hoort te zitten is niet aanwezig).

Misschien dat er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben gehad, met dezelfde verwijzing, na installatie van een bepaald model trein, zodat ik dat model kan deinstalleren of dat ik zelfs een model kan toevoegen (nl. het model waarnaar verwezen wordt).

Zo, dat is eruit :)