webserver via broadbandrouter??

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:06
Hi ik heb een rare vraag.....

Kan ik mijn PWS nog via een broadbandrouter aan de praat krijgen, voor heen deed ie het gewoon met DYNASITE, die uploade mijn IP dat doet ie nog steeds alleen is de pagina er niet meer , kan dat zijn dat het interne NETWERK IP nummer niet bekend is zodat "internet" niet exact weet waar de pagina is?

is hier een proggie of een oplossing voor?
wat kan ik hier aan doen? hellluuuupp!!!!!!

Ijsbeertje

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:23

Stewie!

Keen must die!

Je moet op je router aangeven dat poort 80 doorgestuurt moet worden naar dat ene ipadres van je server

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Als het goed is heb je in je router gezet naar welke PC de webaanvragen moeten gaan. Alle aanvragen voor poort 80 gaan dan naar die ene specifieke PC. De router doet al het vertaalwerk. Het IP nummer dat je progje upload moet natuurlijk wel het externe IP adres van je router zijn en niet het interne netwerk-IP adres van de PC die dat programmaatje draait.

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-08 14:06
owww heheeh laat ik dat een gaan proberen (morgen)
zover ik weet upload hij het externe nummer, dus ISP ip nummer om het zo te zeggen. dus dan is het zaak om poortje 80 open te zetten (ik werk met auto ip adressen) en moet ik dus de pc's een vast adres geven, en die ook in die router knallen

tnxxxxxx!!!!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.