[photoshop/illustrator] photoshop file converten :?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• littledreamer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2025
beste mede-tweakers,
voor dit probleem heb ik de search gebruikt en ben een aantal dingen tegen gekomen en nog is het mij niet duidelijk.

ik wil een logo dat ik in photoshop gemaakt heb, exporteren oid. zodat ik hem vector based in illustrator kan bewerken en dus ook groter maken.

Ik heb vernomen dat ik hiervoor Adobe Streamline moet gebruiken, hier kom ik alleen niet verder mee. Ook de term 'tracen' zoals ik die in andere vergelijkbare topics tegenkwam zeggen mij niks.

zou iemand mij kunnen helpen?
bvd!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Streamline is gruwelijk oud en zal het hoogstwaarschijnlijk niet doen op een machine met XP of 2000. Ik heb 't zelf even gehad, maar de tool an sich is behoorlijk primitief... wat dat betreft is Flash hier nog beter in. Dat kan ik je dan wel aanraden.

Wat betekent 'tracen'? Je selecteert een vlak met een soort "magic wand", alleen gaat hij kijken in hoeverre Illustrator er een vlak van kan maken. Nog niet gezocht op "Illustrator Tracing" oid in Google? Zou zat resultaat moeten leveren. De precieze naam in AI is "Auto Tracing Tool". Succes met zoeken, zou ik zeggen ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Yoozer op 16-04-2003 00:06 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-01 20:49
Er bestaat binnen Photoshop een functie om je Paths te exporteren naar Illustrator formaat:
File -> Export -> Path to Illustrator

Heb je daar wat aan?

• Yoozer
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

KillR-B schreef op 16 April 2003 @ 00:05:
Er bestaat binnen Photoshop een functie om je Paths te exporteren naar Illustrator formaat:
File -> Export -> Path to Illustrator

Heb je daar wat aan?
Ik heb zo'n vermoeden dat de TS het logo niet met Paths heeft gemaakt.. maar verwijder alle twijfel, xingrs, en post het logo maar eens. Kunnen we gelijk zeggen of 't reëel is. Als in "goed te doen om om te zetten".

[ Voor 15% gewijzigd door Yoozer op 16-04-2003 00:08 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• Willem
  • Laatst online: 22-08 22:08
Of tracen in Flash of Corel Trace, of gewoon handmatig overtrekken wat toch vaak wel het beste resultaat geeft :)

Succes.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.