Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
kan je bij elke goeie computerboer halen
Alternate heeft ze ook in hun pc's zitten en waarsch. ook los te koop.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ah wacht ik zie em al.. maar dat is inderdaad zoon cardreader.. ik zocht meer usb en firewire vooraan zodat ik mijn camera lekker makkelijk kan aansluiten
[ Voor 68% gewijzigd door siemenz op 16-04-2003 00:00 . Reden: vergeten :D ]
Silver XP 2003-2
Daar zit ie in een 3,5 " bay, sorry. Ik heb hem vandaag ook ergens op een pic in een 5,25" bay zien zitten, maar dat zal dan wel op marktplaats geweest zijn.
* dreeke heeft teveel plaatjes van pc's gezien vandaag en weet niet meer precies waar ze allemaal stonden
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Verwijderd
Dacht USB, firewire, audioaansluitingen en nog wat grut... Nadeel was wel dat je een megagrote stugge kabel dwars door je systeem had lopen die je achter in je pc overal in moest steken.
Ik heb werkelijk geen idee meer hoe dat ding heette en of ze het nog hebben ... (is al wel weer een jaartje geleden). Er stond ook geen merk op.
edit: GEVONDEN!
op de website van alternate, rechtsboven bij snelzoeken vul je "azz" in (zonder de ")
Dan staat ergens in die lijst "Multimedia-Poort" (3x)
[ Voor 20% gewijzigd door dreeke op 16-04-2003 00:11 ]
Meer info kun je op de site van Jahacomputer vinden: http://www.jahacomputer.nl/frontx.php
Nee, zo heet ie nietRoy_ schreef op 16 April 2003 @ 17:06:
dat ding noemt men ook wel connect xl. Zo heet ie zowel in de aldi als in de ah pc
Je noemt een auto ook geen Astra omdat Opel hem toevallig zo noemt
waar sloeg die post nou weer op?sverzijl schreef op 16 april 2003 @ 17:02:
weet je zeker dat het een zoon is ? is het geen dochter ?
Verwijderd
Misschien omdat je een aantal grote fouten in je post hebt staan: zoon = zo'n?
Als je er niet op reageerd is die dochter opmerking geeneens grappig
Verwijderd
sverzijl schreef op 16 April 2003 @ 17:02:
weet je zeker dat het een zoon is ? is het geen dochter ?
Bij de Lidl lag laatst ook een multicard reader... even kijken of ik hem kan vinden
Ik heb bij mijn Sony camera een snoertje van 80 cm. Mijn usb aansluitingen zitten achter in de computerkast en die staat onder het bureau. Mijn fototoestel ligt meestal op de grond als ik foto's overzet. Niet zo'n fijn idee met hond, kat en kiddo's in de buurt.siemenz schreef op 16 April 2003 @ 14:07:
maar de meeste videocamera's kan je toch ook gewoon in de firewire/usb poort stampen... of heb je dan perse zoon card reader nodig
Verwijderd
nieuwe laptop fabrikant in nederland
opgezet door studenten.
grtzz
Modbreak
Zeg, wil je kappen met deze spam in nu al meerdere topics? Alvast bedankt.
[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 17-04-2003 15:01 ]
Echte naam Joe Asante
sterker nog dit is spam!
Verwijderd
Niet om het een of ander, maar ik vind dat als je iemand aanspreekt op spelfouten, dat je dan zelf ook geen spelfouten moet maken..Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 09:31:
[...]
Misschien omdat je een aantal grote fouten in je post hebt staan: zoon = zo'n?![]()
![]()
Als je er niet op reageerd is die dochter opmerking geeneens grappig
Dit topic is gesloten.
![]()