Een paar maanden geleden heb ik me een 64MB USB stick gekocht van het merk Transcend.

Probleem:
- Nu lukt het me niet meer om de inhoud van de drive te bekijken.
Zodra ik de inhoud wil bekijken, krijg ik een foutmelding:
'Plaats een schijf in station F:'
- De grootte v/d schijf wordt niet correct weergegeven: grootte volgens windows XP is 0 bytes
- De statusLED op de flashdrive knippert telkens een actie wordt uitgevoerd op de flashdrive.
Wat ik al geprobeerd heb:
-search
en dit leverde ECHT NIETS op
- chkdsk: dit geeft een foutmelding:
- DiskProbe van de windowsXP cd. Volgens MS Support site kon je, door de foutmelding RAW, met diskprobe een backup terugzetten v/d FAT. Dit lukte niet, Diskprobe gaf een foutmelding
- Zelfs Partition Magic, maar blijkbaar kan dit prachtprogramma niet overweg met flashdrives.
Weten jullie hoe ik mijn USB flashdrive kan redden ?

Probleem:
- Nu lukt het me niet meer om de inhoud van de drive te bekijken.
Zodra ik de inhoud wil bekijken, krijg ik een foutmelding:
'Plaats een schijf in station F:'
- De grootte v/d schijf wordt niet correct weergegeven: grootte volgens windows XP is 0 bytes
- De statusLED op de flashdrive knippert telkens een actie wordt uitgevoerd op de flashdrive.
Wat ik al geprobeerd heb:
-search
- chkdsk: dit geeft een foutmelding:
code:
1
2
| The type of the file system is RAW. CHKDSK is not available for RAW drives. |
- DiskProbe van de windowsXP cd. Volgens MS Support site kon je, door de foutmelding RAW, met diskprobe een backup terugzetten v/d FAT. Dit lukte niet, Diskprobe gaf een foutmelding
- Zelfs Partition Magic, maar blijkbaar kan dit prachtprogramma niet overweg met flashdrives.
Weten jullie hoe ik mijn USB flashdrive kan redden ?