Toon posts:

grote van mijn beeld schokt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd heb ik het probleem dat de breedte van mijn beeld met kleine schokjes kleiner en weer groter wordt. Met de instellingen van je monitor kan je bijvoorbeeld het beeld verschuiven en de breedte vergroten of verkleinen zodat het heel het scherm vult. Bij mij verandert deze breedte de laatste tijd op een pulserende manier met kleine tikjes.
Het lijkt wel of de knop op mijn monitor, waar je normaal de breedte mee instelt, automatisch korte signalen afgeeft.

Laatst had ik zelfs dat, nadat mijn pc de hele nacht gedraait had (monitor wel op power saver) de volgende morgen mijn beeld heel smal geworden was (zo'n 5 cm breed). Na opnieuw opstarten was dit nog steeds zo. ik kon hem met de instellingen van de monitor ook niet meer breder krijgen. Pas nadat ik mijn pc een paar uur uit had laten staan was alles weer normaal.

Weet iemand of mijn monitor (trust pro visual 17) het nu begint te begeven ofdat mijn videokaart (geforce gts) eraan gaat.

edit: Sorry voor de niet helemaal kloppende titel. Had ff snel iets ingetypt en vergeten aan te passen

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 23:05 ]

• Donuts
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-04 07:57
Niet toevallig speakers of andere magneten in de buurt..?

:? :? :?

Women who seek to be equal with men lack sense of reality

• Armycommand
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11-2022

Armycommand

CLUB9-2

mmm, heb dit ook wel eens met mn TV.
Kan misschien aan de resolutie liggen die te hoog staat?

Front:KG7-Raid, Athlon 1400, 512 DDR, Hercules 8500LE 64 MB, 36 GB HDD
Back-end:KR7A-RAID, Duron 1200, 400 GB, 100Mbit

Verwijderd

Topicstarter
Donuts schreef op 15 April 2003 @ 23:07:
Niet toevallig speakers of andere magneten in de buurt..?

:? :? :?
Nee, maar dan zou hij volgens mij constant vervormd moeten zijn. Bij mij is het af en toe en gaat het met schokjes

• Donuts
Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 23:09:
[...]

Nee, maar dan zou hij volgens mij constant vervormd moeten zijn. Bij mij is het af en toe en gaat het met schokjes
Het kan ook in golfpatronen gaan, of dat alleen kleuren wegtrekken. Gebeurt het ook als je een lagere resolutie gebruikt..?

O-) O-) O-)

Verwijderd

Topicstarter
Donuts schreef op 15 april 2003 @ 23:12:
[...]

Het kan ook in golfpatronen gaan, of dat alleen kleuren wegtrekken. Gebeurt het ook als je een lagere resolutie gebruikt..?

O-) O-) O-)
Zou ik ff een tijdje moeten proberen. Beetje moeilijk testen omdat het zich niet constant voordoet :z . Ik draai trouwens maar een resolutie van 1024 * 768, valt wel mee dacht ik :?

• Donuts
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 23:18:
[...]

Zou ik ff een tijdje moeten proberen. Beetje moeilijk testen omdat het zich niet constant voordoet :z . Ik draai trouwens maar een resolutie van 1024 * 768, valt wel mee dacht ik :?
Moet inderdaad kunnen. Maar je hebt er geen last van met lagere resoluties..?

8)7 8)7 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Donuts schreef op 15 April 2003 @ 23:20:
[...]

Moet inderdaad kunnen. Maar je hebt er geen last van met lagere resoluties..?

8)7 8)7 8)7
Momentje, ik zal de komende zes uur ff met een resolutie van 800*600 na mijn beeldscherm blijven staren :p :+

• Donuts
Ik kijk wel even The Godfather Trilogy dan, ik hoor het wel...

;) ;) ;)

Verwijderd

Topicstarter
je bent te goed _/-\o_
Pagina: 1