[FP] Nieuwslink dubbel

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-03 23:00
http://www.tweakers.net/nieuws/links
Cooler Master Aero 7 processorkoeler review

Staat er al vanaf 14:03. Ik dacht, ik zeg er maar niets over, zien ze vanzelf wel. Maar nee hoor.

Het kan echt geen kwaad als jullie die nieuwslinks eens een paar keer per dag bekijken ipv ze alleen te posten :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
en toen was er een linkje weg

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

NitroX_infinity schreef op 15 April 2003 @ 22:58:
http://www.tweakers.net/nieuws/links

Staat er al vanaf 14:03. Ik dacht, ik zeg er maar niets over, zien ze vanzelf wel. Maar nee hoor.
Als jij nou IETS verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat 2 verschillende sites een review hadden gemaakt van de Cooler Master Aero 7; dat is dan ook de reden dat ik twee keer dezelfde naam heb gebruikt 8)7
NitroX_infinity schreef op 15 April 2003 @ 22:58:
Het kan echt geen kwaad als jullie die nieuwslinks eens een paar keer per dag bekijken ipv ze alleen te posten :P
:X :X

[ Voor 25% gewijzigd door T.T. op 16-04-2003 00:06 ]

• T.T.

T.T.

Sowieso

Hielko schreef op 15 April 2003 @ 23:04:
en toen was er een linkje weg
Hielko, wel opletten he :z
Kan je hem weer terugzetten?

Ik heb hem zelfs weer voor je opgezocht. _/-\o_ voor mezelf :)

[ Voor 53% gewijzigd door T.T. op 16-04-2003 00:05 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De nieuwslinks is een soort afvalbak voor overtollig nieuws, en we vinden het inderdaad niet de moeite waard om het 'afval' te gaan controleren op dubbele items. Wat de automatische linkschecker er niet uitvist kan er gewoon dubbel inkomen. Dit soort meldingen zijn eigenlijk niet nodig.

Professioneel Hyves-weigeraar

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-03 23:00
T.T. schreef op 16 April 2003 @ 00:02:
Als jij nou IETS verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat 2 verschillende sites een review hadden gemaakt van de Cooler Master Aero 7; dat is dan ook de reden dat ik twee keer dezelfde naam heb gebruikt
:X het was al laat. En wie noemt twee nieuwslinks dan ook hetzelfde?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
NitroX_infinity schreef op 16 april 2003 @ 09:48:
[...]

:X het was al laat. En wie noemt twee nieuwslinks dan ook hetzelfde?
Dat kan gebeuren bij nieuwslinks. Als drie sites in de loop van de tijd een keer precies hetzelfde product reviewen, en die reviews worden tot nieuwslink gemaakt, dan gaan we niet al te lang nadenken over een originele headline en die vergelijken met eerdere nieuwslinks :) . We kunnen overwegen wat vaker "@ [vul naam site in]" aan de headline toe te voegen van nieuwslinks.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• T.T.

T.T.

Sowieso

testcase schreef op 16 april 2003 @ 15:00:
We kunnen overwegen wat vaker "@ [vul naam site in]" aan de headline toe te voegen van nieuwslinks.
ik zal voortaan ook niet meer 2x dezelfde titel gebruiken, ik zie nu ook in dat het wel onduidelijk is.
Pagina: 1