Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Als jij nou IETS verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat 2 verschillende sites een review hadden gemaakt van de Cooler Master Aero 7; dat is dan ook de reden dat ik twee keer dezelfde naam heb gebruiktNitroX_infinity schreef op 15 April 2003 @ 22:58:
http://www.tweakers.net/nieuws/links
Cooler Master Aero 7 processorkoeler review
Staat er al vanaf 14:03. Ik dacht, ik zeg er maar niets over, zien ze vanzelf wel. Maar nee hoor.
NitroX_infinity schreef op 15 April 2003 @ 22:58:
Het kan echt geen kwaad als jullie die nieuwslinks eens een paar keer per dag bekijken ipv ze alleen te posten
[ Voor 25% gewijzigd door T.T. op 16-04-2003 00:06 ]
Hielko, wel opletten heHielko schreef op 15 April 2003 @ 23:04:
en toen was er een linkje weg
Kan je hem weer terugzetten?
Cooler Master Aero 7 processorkoeler review
Ik heb hem zelfs weer voor je opgezocht.
[ Voor 53% gewijzigd door T.T. op 16-04-2003 00:05 ]
De nieuwslinks is een soort afvalbak voor overtollig nieuws, en we vinden het inderdaad niet de moeite waard om het 'afval' te gaan controleren op dubbele items. Wat de automatische linkschecker er niet uitvist kan er gewoon dubbel inkomen. Dit soort meldingen zijn eigenlijk niet nodig.
Professioneel Hyves-weigeraar
T.T. schreef op 16 April 2003 @ 00:02:
Als jij nou IETS verder had gekeken dan je neus lang was, dan had je gezien dat 2 verschillende sites een review hadden gemaakt van de Cooler Master Aero 7; dat is dan ook de reden dat ik twee keer dezelfde naam heb gebruikt
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dat kan gebeuren bij nieuwslinks. Als drie sites in de loop van de tijd een keer precies hetzelfde product reviewen, en die reviews worden tot nieuwslink gemaakt, dan gaan we niet al te lang nadenken over een originele headline en die vergelijken met eerdere nieuwslinksNitroX_infinity schreef op 16 april 2003 @ 09:48:
[...]
het was al laat. En wie noemt twee nieuwslinks dan ook hetzelfde?
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
ik zal voortaan ook niet meer 2x dezelfde titel gebruiken, ik zie nu ook in dat het wel onduidelijk is.testcase schreef op 16 april 2003 @ 15:00:
We kunnen overwegen wat vaker "@ [vul naam site in]" aan de headline toe te voegen van nieuwslinks.
Pagina: 1