geen tvout op composite

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05-2025
Gister een radeon 9500 64 gekocht, + svideo kabels alles aangsloten zwartwit beeld, tv bleek dit dus niet te ondersteunen.
Vandaag composite kabel gekocht maar hiermee lukt het helemaal niet om beeld op mn tv te toveren.
In het ati control panel kan ik wel de tv inschakelen maar er gebeurt gewoon helemaal niets.
Ik heb al gezocht in de faq en op google maar kom niet verder, iemand een idee ?

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07 18:31
lees handleiding van je tv,

ook wel handig is het als je zegt wat voor tv het over gaat :)
miisschien kan het gewoon niet met je tv.

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
probeer hem eens op PAL ipv NTSC ?

• libero
t is een LG power ball van 5 maanden oud, met mn oude gf2 i.c.m. tvtool ging t altijd prima, en met die svideo kabel had ik ook meteen beeld (welliswaar zwart/wit, maar toch).

• libero
MissingDog schreef op 15 april 2003 @ 23:24:
probeer hem eens op PAL ipv NTSC ?
staat op pal b

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:42
Hoe heb je de video-out kabel aangesloten op de tv? Als het via een scart adapter is moet je wel een scart-in hebben

• libero
Emcee schreef op 15 April 2003 @ 23:28:
Hoe heb je de video-out kabel aangesloten op de tv? Als het via een scart adapter is moet je wel een scart-in hebben
eerst geprobeert op de voorkant van de tv daar zit een video in (geel) daarna via een scart blokje met diverse ingangen, geen van alleen gaf beeld. alleen met die svideo kabel zwart/wit dus

[ Voor 4% gewijzigd door libero op 15-04-2003 23:32 ]

• libero
ik heb inmiddels al voor 80 euro aan diverse goude kabels geprobeerd.....ik denk dat ik die kaart maar weer terug breng en overstap naar geforce

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

libero schreef op 15 April 2003 @ 23:35:
ik heb inmiddels al voor 80 euro aan diverse goude kabels geprobeerd.....ik denk dat ik die kaart maar weer terug breng en overstap naar geforce
Nou zoveel had je dus echt niet uit hoeven te geven voor kabels. Goedkope kabels werken ook prima hoor. ;) Je moet alleen het goeie type kabel hebben of ze nou verguld zijn of niet. Maakt geen reet uit.

Kijk ff in het boekje van je tv. Misschien kan die wel geen y/c signaal aan ofzo. :)

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:44

BCC

libero schreef op 15 april 2003 @ 22:58:
Gister een radeon 9500 64 gekocht, + svideo kabels alles aangsloten zwartwit beeld, tv bleek dit dus niet te ondersteunen.
Zwart/wit beeld krijg je toch als je je kaart op NSTC zet terwijl je PAL moet hebben?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• libero
BCC schreef op 16 april 2003 @ 19:46:
[...]

Zwart/wit beeld krijg je toch als je je kaart op NSTC zet terwijl je PAL moet hebben?
ja dat kan ook maar hier stond ie echt op pal (mn tv ondersteund geen s-vhs) dus geen kleuren.

t vreemde is dat de ati control panel wel aangeeft dat ie verbonden is met composiet, maar mn tv blijft zwart. zou het kunnen dat mn video-in op mn tv verrot is ?
dat zou verklaren waarom t wel werkt (zwart/wit)met svideo.
als iemand nog een ideetje heeft .....

• libero
heb net ook ff mn latop aangesloten op de tv, met een s3 video chip maar met composiet blijft het vlakje grijs (valt dus niet te selecteren).

enige hulp wordt gewaardeerd

• libero
megaleo schreef op 16 April 2003 @ 19:43:
[...]

Nou zoveel had je dus echt niet uit hoeven te geven voor kabels. Goedkope kabels werken ook prima hoor. ;) Je moet alleen het goeie type kabel hebben of ze nou verguld zijn of niet. Maakt geen reet uit.

Kijk ff in het boekje van je tv. Misschien kan die wel geen y/c signaal aan ofzo. :)
met mn oude gf2 kon ik ook nooit de tv-out selecteren, maar moest dit forceren met tv-tool dit werkte dus opzich wel ... nu niet meer

Verwijderd

Probeer eerst zelf eens uit te zoeken wat het probleem is, je bent niet de eerste die dit probleem heeft. Doe een zoekactie op GoT en/og google en probeer eens zelf wat dingen ?
Bovendien loop je steeds je topic omhoog te trappen, gebruik Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif eens wat vaker aub...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.