Toon posts:

Cs OpenGL problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMd 2400+ , 512 mb ddr , GeForce 4 t i4600.
en ik zie allemaal scheve textures in mijn cs.... maar zo gauw ik me licht in me cs aan doe (flashlight) dan staan ze weer goed voor 2 seconden ofzo.

Hier screenshot van het probleem

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/t3nk0/Schevefout.jpg

Btw ik heb allerlei nVidia detonators geinstalleert maar krijgt het niet goed ,,.,, iemand een oplossing ??!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

halflife zelf al keertje reinstalled?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Als dit het enige spel is waarbij je dit hebt, is het inderdaad waarschijnlijk halflife die ziek doet. Probeer eens onder directx te spelen, kijken of hij het dan normaal doet. Heeft het spel het ooit wel goed gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Jah het spel heeft het ooit wel gedaan maar dat was op me oude pc... en op direct3d doet hij gewoon goed maar dat is het zo'n lelijk beeld ,,, en ja ik heb half life al 300x gereinstalled... maarja op opengl begint ie te sucken..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:25
Download eens de nieuwste versie van OpenGL van www.opengl.org
En haal anders eens je detonators er helemaal af met Detonator Destroyer en zet dan de 43.45 drivers erop.

The devil is in the details.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ligt echt puur aan je detonators, toen ik 43.00 installeerde had ik er geen last meer van

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 15 april 2003 @ 23:01:
Download eens de nieuwste versie van OpenGL van www.opengl.org
En haal anders eens je detonators er helemaal af met Detonator Destroyer en zet dan de 43.45 drivers erop.
Welke openGL driver moet ik dan precies hebben ??
Ik zie hier verschillende van 88 mb en ook van 2 mb ...

Verwijderd

aan je hardware ligt t niet, ik heb een Athlon XP 2200+, 512 mb ddr en GF 4 Ti 4600 gehad en daar deed ie het perfect op, ik heb nu eerder met mn radeon 9700 pro :(

Verwijderd

Topicstarter
maar welke openGL driver bedoelen jullie ... ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 13:02:
maar welke openGL driver bedoelen jullie ... ?
Ik zie er anders maar één hoor en dat is deze

Dit is trouwens misschien ook wel leuk om te weten:
OpenGL v1.2, 1.3 or 1.4 are included with the drivers for your OpenGL video cards. So you only need to make sure you have the latest OpenGL driver for your video card. Each OpenGL accelerator manufacturer writes their own OpenGL drivers. So if you need a new or updated driver, go to the manufacturer's web site for your OpenGL accelerator board and download and install their latest OpenGL driver.
Je moet dus kijken wat voor merk kaart je hebt, naar die fabrikant z'n site gaan en daar even zoeken op OpenGL drivers.

[ Voor 53% gewijzigd door Hahn op 16-04-2003 15:02 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Naja thnx everbody ik had gewoon weer een andere detonator erover geen gepleurt entoen deed ie het maarja thnx

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 20:41
kwil nog wel even replyen, dat ligt namelijk aan je instelling van detonater, als je performance op high zet (ipv middle of low) dan krijg je die blokken.

Ontspan.

Pagina: 1