Toon posts:

[indesign 2.0]Probleem met de tekstverwerking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk sinds enige tijd met indesign 2.0. Werkelijk prachtprog (maar dat doet er nu ff niet toe).
Nu wil het geval dat wanneer ik een tekstvak maak ik ik gewoon tekst invoeren. Maar eventuele verbeteringen die ik wil maken met mbv backspace en delete worden niet geaccepteerd. dwz er wordt verkeerd gereageerd op deze toetsen, op de delete toets krijg ik geen reactie en op de backspace krijg ik een tab (althans daar lijkt het op ). Ook het verwijderen van places met backspace lukt niet. Ik heb zelf al in de instellingen gekeken. Zelf alle handleidingen doorgespit (zelf op internet kan ik het nergens vinden).

Wie herkent het probleem of wil me helpen. Want het werkt niet echt prettig

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 22:50 . Reden: Iets vergeten te vermelden ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

niet toevallig wat verkeerd staan bij je toetsenbord indeling.. die instellingen via start > configuratiescherm.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Ik heb daar ook wel es ruzie mee gehad, gewoon opnieuw installeren werkte bij mij goed.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem nu opnieuw geinstalleerd en het werkt perfect. dat was het enige dat ik nog niet had geprobeerd.

In ieder geval bedankt.
en oja,
quote]OzBoz schreef op 16 april 2003 @ 00:15:
niet toevallig wat verkeerd staan bij je toetsenbord indeling.. die instellingen via start > configuratiescherm.[/quote]
Dat was het eerste waar ik naar keek, dit is (eh... was) niet het geval helaas.