Toon posts:

[XP] file recovery *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug pc inspector file recovery gedownload en vorige week uit geprobeerd,nu heb ik een vrij groot probleem want op de een of andere manier is in het register teveel weggehaald met als gevolg dat ik nu niets meer op de normale manier kan openen.
b.v ik wil outlook openen dan moet ik eerst met de rechtermuisknop naar openen met> gaan en het betreffende programma opzoeken,dit gaat dus met ieder programma zo,
klik ik dan dit type programma altijd.................dan wordt alles wat ik opstart met dat programma geopend.
Systeem herstel kom ik ook niet in dan krijg ik de melding is geen geldig win32 bestand.
Hoe krijg ik dit machientje weer fatsoenlijk aan het draaien Win XP

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 23:56

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

Zeker dat je geen virus binnengehaald hebt, volgens mij zorgde Yaha oid voor een zelfde probleem.

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Verwijderd

Topicstarter
wat ik vergeten was,als ik op een EXE bestand klik komt er helemaal geen reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker natuurlijk nooit maar ik denk het niet ik zal het ff online teste

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 16:29

zAo

GPLv2 Fanboy

Wordt XP overheendraaien/Gohst erover :(

Verwijderd

Topicstarter
Ja en dat werkt dus niet want mijn zelfstartende cd doet het dus niet setup is ook een EXE bestand

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien dat je kan repairen (installatie van XP starten, dan kiezen om te repairen).

offtopic:
Verder vraag ik me af wat 'file recovery' te maken heeft met je probleem? In ieder geval, je topictitel voldoet niet aan Windows Operated Systems - Policy - Updated 08-04. Zou je een betere titel kunnen verzinnen en die in Schop een Modje kunnen melden? :)

Ook af en toe de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knop gebruiken svp :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Nou die file recovery is volgens mij de veroorzaker doordat er teveel uit het register is verwijderd, en diezelfde filerecover werkt ook niet meer zodat iki via die weg het probleem ook niet kan verhelpen,
Maar hoe kan ik iets repairen?als de isnatallatie van XP niet eens start??

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 22:51:
Maar hoe kan ik iets repairen?als de isnatallatie van XP niet eens start??
Vanaf CD? Dus booten vanaf WinXP CD. Mocht dat niet werken, bootfloppies maken.
Maar heeft dat tooltje geen mogelijkheid tot backup dan? Undo de veranderingen die je met dat tooltje hebt laten doen?

offtopic:
Ik zet iig het OS in de titel, zoals in de policy staat vermeld

[ Voor 10% gewijzigd door blackd op 15-04-2003 22:53 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1