De titel zegt het al, films in het Xvid formaat krijg ik niet op de tv te zien films in DivX draaien ze als een zonnetje.
Ik gebruik de tv-out naar scart van een radeon 9500 en heb zowel mediaplayer als bsplayer getest, het werkt bij geen van de 2, met de tip van de faq over de overlay kwam ik niets verder.
Ik gebruik gewoon een kloon van m'n desktop dus de menuutjes en mouse-pointer zie ik wel in beeld tijdens het afspelen.
iemand een oplossing ?
nevermind, sorry voor de ingenomen ruimte, overlapping in ati menu op cinema en overlay op mode2 in bsplayer en voila.
gooi maar dicht (en daar zit ik dan al 3 uur mee te stoeien...hmpppffff)
Ik gebruik de tv-out naar scart van een radeon 9500 en heb zowel mediaplayer als bsplayer getest, het werkt bij geen van de 2, met de tip van de faq over de overlay kwam ik niets verder.
Ik gebruik gewoon een kloon van m'n desktop dus de menuutjes en mouse-pointer zie ik wel in beeld tijdens het afspelen.
iemand een oplossing ?
nevermind, sorry voor de ingenomen ruimte, overlapping in ati menu op cinema en overlay op mode2 in bsplayer en voila.
gooi maar dicht (en daar zit ik dan al 3 uur mee te stoeien...hmpppffff)
[ Voor 19% gewijzigd door turnpike op 15-04-2003 22:02 . Reden: problem solved ]
I could be wrong....couldn't I ? geld teveel ? kinderbevrijdingsfront!