W2K server boardje zomaar omswappen ?

Pagina: 1
Acties:

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb hier w2k server in gebruik als server en workstation het is een Abit BH6 c300@450.
Er draait vrij veel op sygate/http/ftp/rc5 proxy en nog veel meer troep..

Nu wil ik het moederboard vervangen door een Abit KT7&1ghz Ahtlon maar ik heb echt geen zin om w2k en alle zooi opnieuw te installeren. Is het mogelijk zonder al te veel problemen het moederboard te vervangen?

Natuurlijk is dat ff klooien met drivers enzo maar ik vraag mij af of het te doen is of zou w2k helemaal op zijn bek gaan?

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
gewoon alle systeemapperaten en device's ff deleten allemaal tegelijk en dan niet opnieuw opstarten.

PC uit mobo vervangen en weer aan zetten

owja geef geen garantie dat het goed gaat :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Denk niet dat het gaat werken, en ALS het al werkt zal Win2K er niet stabieler op worden...

Virussen? Scan ze hier!

• Angelfire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:25

Angelfire

AKA AZwaanR or RZA

Je kan het mobo verv. maar echt stabieler wordt het er niet op, maar het KAN wel.

I play my enemies like a game of chess...

Verwijderd

Heb het ook gedaan; pc uit, moederbord erin en opstarten. Ging goed, ff wat drivers installeren en klaar.

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Heb het ook gedaan maar w2k server wilde niet meer opstarten en ook installatie herstel werkte niet meer, dus alles opnieuw kunnen installeren :( . Overigens was dit door het wisselen van een bx bordje met een losse adaptec scsi contr naar een bx bordje met een adaptec scsi onboard. beiden zijn uw dus ik had goede hoop.

Do as I say, don't do as I do.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Naja dan gaat ik gewoon een poging wagen, voor de zekerheid toch maar een backupje maken :)
Pagina: 1