Ik wil voor een vriend met een minimum budget een computer samenstellen. En dan bedoel ik eigenlijk gratis. Ik heb zelf al mijn zolder doorgescheumt en het volgende gevonden.
XT kast
15" monitor
Toetsenbord
Scroll muis
56k modem
alle Software
Nu hoop ik dat er andere mensen mij willen helpen met rest spullen. Het hoeft echt niet snel te zijn. Als het maar genoeg is voor internet op te kunnen. Hij speelt geen spelletjes.
Ik ga hem echt niet voor mezelf gebruiken, ik heb zelf genoeg spullen en heb niet deze manier nodig om aan mijn spullen te komen.
Ik heb al twee keer eerder via deze weg computers verzamelt voor een Minimum inkomens gezin en een werkloze jongen.
Als je me wilt helpen graag. als je niets zinnigs te zeggen heb dan jammer.
XT kast
15" monitor
Toetsenbord
Scroll muis
56k modem
alle Software
Nu hoop ik dat er andere mensen mij willen helpen met rest spullen. Het hoeft echt niet snel te zijn. Als het maar genoeg is voor internet op te kunnen. Hij speelt geen spelletjes.
Ik ga hem echt niet voor mezelf gebruiken, ik heb zelf genoeg spullen en heb niet deze manier nodig om aan mijn spullen te komen.
Ik heb al twee keer eerder via deze weg computers verzamelt voor een Minimum inkomens gezin en een werkloze jongen.
Als je me wilt helpen graag. als je niets zinnigs te zeggen heb dan jammer.