Ik heb een oude ('98 denk ik) P2 400 staan van Packard Bell en ik heb mobo, proc en ram overgezet in een andere kast. Maar het "fijne" is dat PB niet erg duidelijk is in hun info op het moederbord. Ik wil de stekkertjes van powerleds enzo inpluggen maar nergens kan ik vinden waar wat zit
Daar komt ook bij dat _elk_ moederbord dat ik ken gewoon 2 rijen pinnetjes heeft en dat het min of meer universeel is, maar hier uiteraard niet
Het zijn 2 rijen pinnetjes, en dan nog 2x 2 losse pinnetjes er dwars tegenaan. Het stekkertje uit de oude PB kast telde 7 snoertjes terwijl je er volgens mij 9 of 10 gebruikt toch? Goed nu zit ik dus met het probleem dat ik flauw idee heb waar ik die stekkertjes in moet pluggen, en aangezien ik bijna elke combinatie al heb geprobeerd begin ik zo langzamerhand gillend gek te worden van die troep! (Daarbij kwam dat op de pb stekkertjes zelf geen labeltjes zaten, ofwel zoek t maar leker uit)
Op de site van PB vond ik een forum waar ik mijn probleem dacht te kunnen posten maar daar wil het inloggen niet vlotten dus dan maar hier. Ik heb het type nummer van mijn mobo door hun search gehaald maar uiteraard niet kunnen vinden. Zij geven hun moederborden tegenwoordig namen maar op die van mij is nix te vinden. Ofwel die hele site heb ik geen flikker aan want mijn systeem zal wel te oud zijn. Nou is dit mijn laatste redmiddel. Heeft misschien iemand enig idee waar ik een handleiding van dat moederbord kan vinden, of heeft iemand hetzelfde moederbord dat hij mij kan laten zien hoe alle stekkertjes horen te zitten?
Ik heb in de tech faq gekeken en daar staan wel progjes om dingen mee op te zoeken, maar de computer doet t op dit moment helemaal niet dus daar heb ik niet zoveel aan.
Mobo is dus een PB Pentium II MMX 400MHz
92k175025 N1996 Ms6147 Ver;1.1 bX7
De originele handleidingen en cd's zijn ooit door een werkster op de zaak kwijtgemaakt dus die heb ik niet meer!
Google geeft 1 nutteloze link
Op de site van PB vond ik een forum waar ik mijn probleem dacht te kunnen posten maar daar wil het inloggen niet vlotten dus dan maar hier. Ik heb het type nummer van mijn mobo door hun search gehaald maar uiteraard niet kunnen vinden. Zij geven hun moederborden tegenwoordig namen maar op die van mij is nix te vinden. Ofwel die hele site heb ik geen flikker aan want mijn systeem zal wel te oud zijn. Nou is dit mijn laatste redmiddel. Heeft misschien iemand enig idee waar ik een handleiding van dat moederbord kan vinden, of heeft iemand hetzelfde moederbord dat hij mij kan laten zien hoe alle stekkertjes horen te zitten?
Ik heb in de tech faq gekeken en daar staan wel progjes om dingen mee op te zoeken, maar de computer doet t op dit moment helemaal niet dus daar heb ik niet zoveel aan.
Mobo is dus een PB Pentium II MMX 400MHz
92k175025 N1996 Ms6147 Ver;1.1 bX7
De originele handleidingen en cd's zijn ooit door een werkster op de zaak kwijtgemaakt dus die heb ik niet meer!
Google geeft 1 nutteloze link
Connaisseur des femmes