[PB]moederbord problemen

Pagina: 1
Acties:

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik heb een oude ('98 denk ik) P2 400 staan van Packard Bell en ik heb mobo, proc en ram overgezet in een andere kast. Maar het "fijne" is dat PB niet erg duidelijk is in hun info op het moederbord. Ik wil de stekkertjes van powerleds enzo inpluggen maar nergens kan ik vinden waar wat zit |:( Daar komt ook bij dat _elk_ moederbord dat ik ken gewoon 2 rijen pinnetjes heeft en dat het min of meer universeel is, maar hier uiteraard niet :( Het zijn 2 rijen pinnetjes, en dan nog 2x 2 losse pinnetjes er dwars tegenaan. Het stekkertje uit de oude PB kast telde 7 snoertjes terwijl je er volgens mij 9 of 10 gebruikt toch? Goed nu zit ik dus met het probleem dat ik flauw idee heb waar ik die stekkertjes in moet pluggen, en aangezien ik bijna elke combinatie al heb geprobeerd begin ik zo langzamerhand gillend gek te worden van die troep! (Daarbij kwam dat op de pb stekkertjes zelf geen labeltjes zaten, ofwel zoek t maar leker uit)

Op de site van PB vond ik een forum waar ik mijn probleem dacht te kunnen posten maar daar wil het inloggen niet vlotten dus dan maar hier. Ik heb het type nummer van mijn mobo door hun search gehaald maar uiteraard niet kunnen vinden. Zij geven hun moederborden tegenwoordig namen maar op die van mij is nix te vinden. Ofwel die hele site heb ik geen flikker aan want mijn systeem zal wel te oud zijn. Nou is dit mijn laatste redmiddel. Heeft misschien iemand enig idee waar ik een handleiding van dat moederbord kan vinden, of heeft iemand hetzelfde moederbord dat hij mij kan laten zien hoe alle stekkertjes horen te zitten?

Ik heb in de tech faq gekeken en daar staan wel progjes om dingen mee op te zoeken, maar de computer doet t op dit moment helemaal niet dus daar heb ik niet zoveel aan.

Mobo is dus een PB Pentium II MMX 400MHz
92k175025 N1996 Ms6147 Ver;1.1 bX7

De originele handleidingen en cd's zijn ooit door een werkster op de zaak kwijtgemaakt dus die heb ik niet meer! :'(

Google geeft 1 nutteloze link

Connaisseur des femmes

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
Daar heb ik ook last van. Alleen de power knop doet het. Het is een beetje kloten met welk stekkertje je moet hebben.

suc6 :)

Verwijderd

Je zegt het zelf al wat voor mobotje het is:
Mobo is dus een PB Pentium II MMX 400MHz
92k175025 N1996 Ms6147 Ver;1.1 bX7
Het is een voor PB aangepast MSI boardje, die hebbik zelf ook wel eens gehad.
En wat betreft de pinnetjes, volg de draadjes en de banen op de print naar de led's en knopjes.
Zo hebbik bij mn PB mobo dit ook uitgezocht.

• Mr.Nobody
  • Niet online
kijk hier eens http://support.packardbel...MySupport&cat=PRI&lang=6&

op de pagina met jouw pc kun je dan op de link voor het moederbord kliken (alle componenten trouwens)

edit: huidige producten, only :?
maar ik denk dat het nog wel ergens op de site te vinden is :)

[ Voor 20% gewijzigd door Mr.Nobody op 15-04-2003 20:20 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 20:10:

[...]

En wat betreft de pinnetjes, volg de draadjes en de banen op de print naar de led's en knopjes.
Voor zover ik weet is het gewoon een standaard MSI bordje. Ik heb hem zelf ook...

They made me do it.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Tom S. schreef op 15 april 2003 @ 20:24:
[...]

Voor zover ik weet is het gewoon een standaard MSI bordje. Ik heb hem zelf ook...
Echo?
Dat zeg ik 10 minuten geleden toch ook?

• Gulli
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 20:10:

[...]

ja ik heb de stekkertjes idd al gewoon vanaf t frontbordje gevolgd, maar nu nog de aanduidingen op het mobo zelf

Gem1e: yep dat is m! _/-\o_ ik kon m echt nergens vinden! ty :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gulli op 15-04-2003 22:50 ]

Connaisseur des femmes

Pagina: 1