Toon posts:

Probs met medion 40/20/48

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kheb deze cd kook-station al een redelijk tijdje, Maar hij begint nu toch egt een groot probleem te geven

een cd branden met nero gaat prima, op max speed, goeie cdtjes zonder errors
maar als ik em echter wil laten lezen werkt de pas gebrande cd niet, op geen enkel lees station...

ook al een tijdje terug wou et rot ding al geen eens een cd leze, cd in ze muil en hij maakt geen enkel geluid, das wel na een paar dagen weer verdwenen

Ik had al gelezen dat medion die dingen overkoopt, maar bij mijnes is et denk niet te achterhalen wat de egte fabrikant was, in bios zegt ie simpel 48x blabla nog wat

verder heb ik win2k, ga-7dxr+ en een 300watt voeding, die volges mij geen ruk te doen heeft (1800+ xp, 1 extra fan, 60gig maxtor en medion ding)

Search/faq leverde weinig op anyone can help me?

Verwijderd

Lijkt erop dat het OS niet doorkrijgt dat het schijfje gewisseld is. Als je in je drive-overzicht op F5 drukt en het dan weer probeert, gaat het dan beter?

Zo niet, neem een cursus "hoe gedraag ik me op een forum" en stel je vraag nog een keer maar dan duidelijker (wat heb je allemaal al geprobeerd)

Verwijderd

lees die hem ook niet als je de cd er in laat -> je pc afsluit -> weer opstart ?

Verwijderd

Ou-Tannu, hetzelfde behoort te gebeuren als je in Windows een refresh doet van je drive-overzicht (via Deze Computer). Rebooten doet het dan hardwarematig, dus wel een goede optie .. :)