Toon posts:

system32 verwijderd door Norton

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetzelfde probleem met het w32.Kwbot.C,Wormals als The-Rock in deze topic, maar de system32.exe bestand is hierbij ook geïnfecteerd.

Mijn Norton Antivirus 2003 geeft aan dat hij, nadat ik deze instructies van de Norton website heb gevolgt werd de system32.exe van mijn pc verwijderd.

Operating system: WindowXP Home Editie :p

Toch werkt de pc prima en zijn er geen sporen meer van het virus.
System32.exe is toch een zeer belangrijk onderdeel van windows lijkt mij. Kan iemand mij vertellen hoe dit mogelijk is?

Net zoals The-Rock mijn excuses als deze topic op de verkeerde catagorie is geplaatst :)

Verwijderd

System32 is een map. En die is idd cruciaal

Verwijderd

Het is denk ik een virus geweest wat zichzelf system32.exe heeft genoemd om te zorgen dat het lijkt alsof het een systeembestand is. Er zijn virussen die dat doen:
http://vil.nai.com/vil/content/v_99131.htm

Verwijderd

Topicstarter
zoecrater, je hebt helemaal gelijk :) system32.exe was inderdaad gemaakt door het virus, en omdat het geen vitaal onderdeel was van windowsxp werd het gewoon verwijderd door Norton Antivirus.

Kernel32.exe en Explorer(32).exe zijn wel crusiale systeem bestanden, maar system32.exe niet. Ik denk dat ik gewoon te ver gezocht heb :D (dom dom dom :/ )
Bedankt voor de support mensen!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 12:21 . Reden: underline ]