Toon posts:

css z-index combineren met fixed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
willem169 het spijt me wederom te moeten posten, maar het is echt niet te vinden.

M´n probleem is dat ik in CSS met z-index position fixed en position absolute niet kan combineren omdat hij ´t niet pakt. Ik wil een fixed zwevend plaatje over text + tabellen heen (niet erachter, wat wel staat beschreven in topics) zonder javascript.

Op de volgende site kan je het direct uitproberen en m´n probleem zien:
http://www.w3schools.com/...p?filename=trycss_zindex1

(om te kunnen scrollen moet je links een hele hoop text pasten...)

wanneer je hier weer een slot op zet zal ik ´t niet nog een keer proberen, maar verwijs me dan aub naar iets nuttigs (zit hier in een internetcafé in spanje en moet een project inleveren voor uni hier). Dank. :|

Verwijderd

al je zut in een een div, behalve die image, div laten scollen, de image blijft dan gewoon staan. En dit is echt wel te vinden, bijvoorbeeld in de source van sites die dat ook hebben, dit is echt vrij basic.

Bovendien wordt het heropenen van gesloten topics ook niet echt gewaardeerd, of je nou in spanje zit of niet.

Verwijderd

Wat bedoel je met 'hij pakt het niet'? Met welke browser ben je dit aan het doen? Op mijn Mozilla doet ie het uitstekend. Ik geloof dat er nog geen IE versie is die position:fixed ondersteunt.

Verwijderd

MSIE ondersteunt position: fixed niet als ik het goed heb, zie ook Positioneren van een div met variable hoogte icm vaste plek :)

Succes met je project :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik u hartelijk danken.. de combinatie div en z-index werkt inderdaad.

ps Ik zal proberen niet meer zulke basic vragen te stellen.
Pagina: 1