Verwijderd

Topicstarter
Hi,

vorige week vrijdag hoorde ik van een vriend dat gsmstunter een aantal goede aanbiedingen had. Ik keek op de site en inderdaad waren de prijzen erg laag. Zonder er verder bij na te denken bestelde ik een nokia 8910, voor 8 euro per maand voor twee jaar voor een debitel base abo, en daarnaast nog een bedrag van 20 euro eenmalig voor de telefoon.

Vandaag kreeg ik de sim-kaart van hen. Maar wat bleek, het abonnement was een andere dan die ik had besteld. Het was een debitel 90 abo en niet die waar ik om had gevraagd. Wat nog erger was geen telefoon! Ik probeer nu sinds vanmorgen te bellen met hun maar niemand neemt op. Tig mailtjes gestuurd, geen antwoord. Heeft iemand van jullie ervaring met deze site. Ik ben bang dat ik misschien opgelicht ben. Nog tips voor wat ik in dit geval zou kunnen doen??

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:04
Wachten tot ze reageren, die mensen zijn ook druk bezig denk ik :)

Verwijderd

Volgens mij stond dat vorige week ook op de site (Dat ze het heeeeel erg druk hadden)
Ik heb er ook 2 phones besteld vorig jaar en nooit problemen mee gehad!

Verwijderd

Topicstarter
Ok dat is goed om te horen. Voordat ik daar bestelde heb ik er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht of het wel een te vertrouwen site zou zijn.

Verwijderd

Ik mailde laatst dat ik nog geen cashback had ontvangen, en ik kreeg gewoon snel mail terug. Vond ik wel netjes. Later bleek ik de degene te zijn die over het hoofd had gezien dat ze het geld allang hadden gestort :+

Verwijderd

Zijn wel te vertrouwen hoor, heb meerdere abonnementen besteld. Ze kunnen alleen door hun scherpe prijzen de drukte niet aan volgens mij. Betreft het reageren op emails dat is bekend, waarshijnlijk ook doordat ze tig mailtjes binnen krijgen, gewoon nog even wachten zou ik zeggen.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

het kan weleens wat langer duren, om niet dingen 10 keer in het forum te hoeven melden zou ik je adviseren effe gsmstunter als zoekwoord op te geven in de Zoekfunctie van GoT, er zijn nl. van vorig jaar oktober een grote hoeveelheid topics mbt hen gestart, waarin veel staat over de werking, successen en mislukkingen van gsmstunter... Opgelicht ben je niet, enkel kan vooral een toestel soms wel effe op zich laten wachten...
Hoe zeker weet je dat het debitel 90 abo niet die is die je had besteld btw? Die 8 euro is nl. niet wat je maandelijks betaald, je betaald gewoon het volle pond voor het abo, maar je krijgt eenmalig van gsmstunter een som geld terug, welke het relatief 8euro/mnd maakt...

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nog zoiets. Voordat ik ging bestellen stond er niets over een cashback. Ik zou gewoon 8 euro per maand betalen. Maar nu staat in die brief dat ik geld krijg teruggestort voor een abo die ik niet heb aangevraagd. Raar!

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Tip: www.telecomvergelijker.nl Kan je ervaringen lezen van alle gsm shops op internet

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet heel zeker dat ik niet het abo heb besteld die in de brief staat. Het was een abo zonder belminuten, debitel base. Maar nu heb ik er een met belminuten.

Thanks voor de link!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 18:46 ]

Verwijderd

k heb al heel wat slechte ervaringen gelezen over dit bedrijf op de got, zelf heb ik er ook niet zo n goede ervaringen mee. ze hebben nogal wat moeite met communicatie richting de klant

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

http://www.debitel.nl/nl/...nnementen/abonnementeno2/
base = 7,95 :)
je hebt ze ge-emaild dus ik zou gewoon ff wachten :)
start = 9,50 :)
had ik toch voor start gekozen zit je tenminste op de lijnen van kpn en vodafone ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik ken iemand, die heeft alleen de telefoon ontvangen, maar nooit het abonnement!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb even de GOT database gecheckt! Wist niet dat er zulke service problemen waren met deze site. Ik kan nu niet veel anders doen dan wachten, en dit wachten kan weken duren zo lees ik net.

• Kippenijzer
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik ben er btw bang voor dat je te laat besteld hebt, en daardoor het aanbod van deze maand gekregen hebt, dan zit je nu dus met een 2 jarig debitel 90 abo van 20/mnd is de maag gesplitst... Een voordeel, over een maand of twee heb je misschien wel je "gratis" Nokia 8910 binnen...

Verwijderd

Kippenijzer schreef op 15 april 2003 @ 19:36:
Ik ben er btw bang voor dat je te laat besteld hebt, en daardoor het aanbod van deze maand gekregen hebt, dan zit je nu dus met een 2 jarig debitel 90 abo van 20/mnd is de maag gesplitst... Een voordeel, over een maand of twee heb je misschien wel je "gratis" Nokia 8910 binnen...
Als er op het contract stond dat je een base abonnement hebt besteld, moeten ze toch echt dat abonnement gaan leveren. Denk dat je hierbij wel sterk staat (als je zeker weet dat de geode abonnementsvorm vermeld stond), itt tot bijv. cashback problemen met webshops. Daaraan hebben de providers geen boodschap, omdat je overeenkomst met hun gewoon geldig is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zwaar genaaid. Belde vanmorgen met ze en ze zeiden dat ik alleen een sim-kaart had besteld. Ik weet 100% zeker dat ik ook een telefoon erbij had besteld. Belde hierna met Debitel om het abo te annuleren, maar hiervoor moet ik weer een opzegbrief schrijven naar hen. De kans is klein dat ze dat gaan doen.

Heeft iemand de vorige weken daar nog wat besteld? Ik kan me echt niet herinneren dat er alleen sim-kaarten te koop waren! Baal nu echt!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-03 15:36

Nitai

Live the life you love.

heb je niets getekend? zo ja, dan is dat een contract lijkt mij waarop vermeld moest staan of je een telefoon kreeg of niet. Als je dat contract nog hebt (of een kopietje) dan kan je hun erop wijzen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
Het shitte is dat ik het contract niet heb gekopieerd, dom van me! Maar ik ben er toch heel zeker van wat ik heb besteld. Waarom zou ik alleen een sim-kaart bestellen als je bijna gratis een telefoon bij krijgt?

Verwijderd

Ik heb daar 1.5 week geleden een Debitel Base abb. afgesloten met een Nokia 8910 voor 29,- Euro. Alles netjes afgesloten en ik kreeg een paar dagen later het pakketje binnen met de telefoon en de simkaart (welke in de prullenbak gaat... hehe). Ik moest ook nog 11,34 Euro verzendkosten betalen.

Alles goed afgehandeld voor de rest dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 10:06:
Het shitte is dat ik het contract niet heb gekopieerd, dom van me! Maar ik ben er toch heel zeker van wat ik heb besteld. Waarom zou ik alleen een sim-kaart bestellen als je bijna gratis een telefoon bij krijgt?
Misschien omdat je al een telefoon had ? 8)7

Nee serieus, ik zou ze om een kopie van het contract vragen of anders zou ik debitel daarom vragen. Het lijkt me stug dat debitel dit niet zal doen. En als je heel zeker weet dat je het juiste besteld hebt, dan zou ik weigeren om te betalen. Maar er zijn vast GoT'ers die kunnen vertellen of je dan een aangetekende brief naar debitel moet sturen met een uitleg of iets dergelijks, want iets dergelijks zal wel een verplichte stap zijn in dat geval.

Verwijderd

Topicstarter
Mva, dat is precies wat ik ook heb besteld. Maar ze zeggen dat op de website erbij stond dat het zonder toestel was. Ik weet zeker dat dit niet zo is. Ik had ook precies als jou gedaan met de simkaart. Ik had al een abo dus die base had ik niet nodig.

Verwijderd

Ik denk dat je van Debitel gewoon volledige medewerking krijgt, zij worden ook best wel strontziek van alle fouten die de webshops maken (heb ook een keertje problemen gehad, met een ander dan - gsm.nl), ze helpen je dan prima bij Debitel, maar je krijgt te horen dat ze veel meer telefoontjes krijgen van mensen die problemen met bepaalde webshops hebben.

[edit] Als je overigens een abo zonder telefoon hebt besteld, krijg je altijd cashback van die gasten.... maar ik zie helemaal geen los abonnement staan.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 10:22 ]

Verwijderd

Kukerbabla: Het is klote dat je je contract niet meer hebt. Deze kun je zeker wel opvragen bij Debitel en daar staat bij wat voor een telefoon het is.

Heb je je contract eigenlijk wel gelezen. Ik bedoel hiermee: stond erop wat voor een abb het was (base) en stond de telefoon erbij. Wanneer dat is, heb je niets te vrezen. Ik had op het contract er nog eens extra bijgeschreven dat de 8910 voor 29,- was, zodat ze je niet kunnen naaien.

Succes ermee!

• Lienuks
  • Laatst online: 25-06-2025

Lienuks

Meet People Get Connected!

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 10:13:
Ik heb daar 1.5 week geleden een Debitel Base abb. afgesloten met een Nokia 8910 voor 29,- Euro. Alles netjes afgesloten en ik kreeg een paar dagen later het pakketje binnen met de telefoon en de simkaart (welke in de prullenbak gaat... hehe). Ik moest ook nog 11,34 Euro verzendkosten betalen.

Alles goed afgehandeld voor de rest dus.
Uhmnn ben ik nou zo gek of ?

Base abbo met 8910 voor 29 euro? dat wil ik ook B) maar volgens mij is dat geen optie meer :D tenzij iemand anders durft te beweren natuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe het zit met de actie voor de nokia 8910 die nu op de website staat? Van de 20 euro per maand die je betaalt krijg je daarvan nog geld terug of niet. Ik heb daarnet even een brief geschreven voor debitel. Maar ik zit te twijvelen of ik die zal opsturen of niet. Want ik krijg ruim 360 euro terug van de 480 euro abonnementskosten voor twee jaar. Misschien kan ik die sim-kaart aan mijn ouders geven of aan mijn broertjes, 120 euro voor twee jaar is niet veel!

Verwijderd

Lienuks schreef op 16 April 2003 @ 10:28:
[...]

Uhmnn ben ik nou zo gek of ?

Base abbo met 8910 voor 29 euro? dat wil ik ook B) maar volgens mij is dat geen optie meer :D tenzij iemand anders durft te beweren natuurlijk
Dat dacht ik dus ook.... maar het is dus echt zo. Heb 'm hier naast me liggen. Had 'm op een zaterdag besteld en toevallig ging m'n T68i maandag kapot. Woensdag had ik m'n 8910, dus dat was perfect geregeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 10:35:
Weet iemand hoe het zit met de actie voor de nokia 8910 die nu op de website staat? Van de 20 euro per maand die je betaalt krijg je daarvan nog geld terug of niet. Ik heb daarnet even een brief geschreven voor debitel. Maar ik zit te twijvelen of ik die zal opsturen of niet. Want ik krijg ruim 360 euro terug van de 480 euro abonnementskosten voor twee jaar. Misschien kan ik die sim-kaart aan mijn ouders geven of aan mijn broertjes, 120 euro voor twee jaar is niet veel!
En het toestel dan?

Verwijderd

Topicstarter
die krijg ik dan niet als het aan gsmstunter ligt.

Verwijderd

Zou het niet zo kunnen zijn dat hun voorraad 8910's op is? En dat ze daarom onder deze deal uit proberen te komen? Want is hij nog wel leverbaar (aangezien de 8910i er nu is)?

Verwijderd

Topicstarter
Zou kunnen, maar als zij blijven volhouden dat het niet zo is wat kan ik dan nog doen?

Verwijderd

Ik zou allereerst naar Debitel bellen (0900-debitel) en je hele verhaal vertellen en vragen of ze het contract kunnen controleren en eventueel een kopie opsturen. Dan weet je al wat meer.

Verwijderd

op ikwilgratisbellen.nl staan ook goede aanbiedingen :P

Verwijderd

Topicstarter
John, ik heb al naar debitel gebeld. Volgens hen heb ik het abo dat gsmstunter zegt dat ik heb, debitel 90 dus.

Verwijderd

Kukerbabla: ik moet ook toegeven dat de service niet echt optimaal is. Ik mailde ze dat m'n telefoon de gehele tijd een storing op de achtergrond heeft. Zo'n storing van wanneer je je telefoon bij de autoradio houdt. Ik moest 'm maar gewoon terug sturen en dan zouden zij de reparatie verzorgen, welke 7!! weken in beslag zou nemen.... Lekker heb je een nieuwe telefoon, moet je 'm weer zeven weken missen voor een lullige reparatie. Dacht het dus niet. Regel zelf wel wat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 April 2003 @ 10:48:
John, ik heb al naar debitel gebeld. Volgens hen heb ik het abo dat gsmstunter zegt dat ik heb, debitel 90 dus.
Ja, maar dat wilde je niet weten :P Kijk, dat het bij debitel in het systeem zo staat, dat wist je al. Het gaat erom, of er op het contract, waar jouw handtekening op staat, ook dat abonnement vermeld staat.
Het is al een jaar of 2 geleden dat ik het voor het laatst gedaan heb, maar als je als dealer een abonnement aanvraagt, meld je het als ik me niet vergis eerst electronisch aan, de benodigde papieren fax je daarna door, waarna men kan gaan kijken of ze je willen accepteren. Als Gsmstunter dan via het electronische formuliertje heeft aangegeven dat je een 90 minuten abonnement hebt aangevraagd, dan kan ik me voorstellen, dat Debitel dat abonnement aan je aanbiedt, zonder even te kijken wat er op het gefaxte contract staat.

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mocht het helemaal fout lopen en je zit toch vast aan DEBITEL 90, kun je je abo na 3 of 4 maanden omzetten in de goedkoopste abo vorm. (kosteloos)(dus base)

[ Voor 12% gewijzigd door _Richie_ op 16-04-2003 11:07 ]

Pagina: 1