• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Topicstarter
Mijn Canon Powershot G2 doet raar.
De camera start niet meer normaal op (met het canon splash screen) maar springt direct op LCD beeld van de lens. vervolgens is alleen een foto maken nog 1 keer mogelijk. Verder doet ie niks meer, niet zoomen, niks wissen, andere foto's bekijken, helemaal niks.
De camera is ongeveer 6 maanden oud dus dit valt allemaal binnen de garantie. Ik heb echter zaterdag een feest waarbij ik heel graag foto's wil maken. Daarnaast heb ik m nodig voor mijn werk. De camerawinkel doet lekker suf, ze verwijzen naar het Canon Reparatiecentrum (duurt minimaal 3 weken) en willen geen leentoestel meegeven.

Wie heeft deze problemen eerder gehad en weet wellicht een oplossing?
Het zou echt perfect zijn als ik de camera deze week alweer zou kunnen gebruiken...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Topicstarter
niemand een ideetje
a.k.a *schop!*

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

firmware update ?

topic kicken op defzelfde avond==nutteloos...niet iedereen zit de hele dag te 'F5'-en. Kan best zijn dat er spoed is bij de problemendie je hebt met je camera, probeer dan irc, for instant reply

[ Voor 9% gewijzigd door Selachii op 15-04-2003 19:15 ]

...gamen blijft leuk...

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Topicstarter
firmware update was niet de juiste oplossing want dat hielp niets...

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-03 15:36

Nitai

Live the life you love.

bel met de Canon helpdesk/klantenservice? Misschien dat ze je telefonisch kunnen helpen, tevens heb je dan gelijk een beeld van wat er zou moeten gebeuren.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57
Post eens op Canon forum van http://www.dpreview.com

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-03 17:23

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik vrees toch dat je je camera echt op zult moeten sturen naar het Canon Repair Center als een firmware update niet heeft geholpen.

Aan dit soort dingen is zelf gewoon niet zo heel veel te doen. Ze zullen je waarschijnlijk vragen de accu er ff uit te halen en weer terug te plaatsen en meer van die dingen die je zelf ongetwijfeld al hebt gedaan.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-03 10:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ik zou de batterij er eens uit halen en het apparaat eens een dag laten liggen zonder die accu. Ik weet van veel kamera's dat die na een lange periode zonder batterij zichzelf compleet resetten bij het aanzetten.

PSN-id: Chrasher

Pagina: 1