Toon posts:

Download snelheid aanpassen Mirc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik nu via een xdcc download gebruikt mirc mijn volledige bandbreedte waardoor ik bijna niet meer normaal kan inetten (GoT bereiken was al een fikse opgave :'( ). Mijn vraag is dan ook "Is het mogelijk om in mirc of invision je downloadsnelheid aan te passen?" Daar ik via de search geen passend antwoord kan vinden en ook de helpfile van mirc geen uitkomst biedt hoop ik het via deze weg te weten te komen.

Alvast beankt :) .

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:31
Mischien zo'n programma'tje wat laatst bij de software updates stond. Waarmee je downloadspeed van verschillende applicaties kan instellen. Ik heb wel totaal geen verstand van dus ik weet niet of het werkt.

Nog ff opgezocht:

Netlimiter 0.91 beta 3 : NetLimiter is een zeer handig programma waarmee de internet-bandbreedte per applicatie op je computer in te stellen is. Per applicatie is deze weer onderverdeeld in aparte connecties die ook weer instelbaar zijn. Het programma is nog in beta-fase en maar dertig dagen bruikbaar waarna je moet betalen

[ Voor 48% gewijzigd door Novi op 15-04-2003 17:54 ]

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:17

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de info. Mijn excuses :/ dat ik daar niet aan gedacht heb, maar ik staarde mij blind op Mirc zelf. Ik ga voor de eerste optie, en als het programma een b-tje goed is schaf ik het na 30 dagen misschien wel aan (dan moet het natuurlijk geen beta versie meer zijn!)

Verwijderd

Of je kan kijken welke poorten je gebruikt en die afknijpen met bandwidth controller.

NT faq: bandbreedte beperken

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 23:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
De aangeboden oplossingen waren helaas niet toereikend. Netlimiter was erg simpel en heeft een irritante optie dat je alleen je bandwidth tot 5kb kon zetten per programma en ik wil het nou juist kunnen regelen en dat ging dus niet.

Bandwidth controller is een programma dat als een soort router fungeert, maar alleen de limiet per pc kan instellen en dus niet per programma. I.ig bedankt. Ik blijf door zoeken, maar mocht er iemand nog iets weten dan is dat altijd mooi mee genomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 22:09:
De aangeboden oplossingen waren helaas niet toereikend. Netlimiter was erg simpel en heeft een irritante optie dat je alleen je bandwidth tot 5kb kon zetten per programma en ik wil het nou juist kunnen regelen en dat ging dus niet.

Bandwidth controller is een programma dat als een soort router fungeert, maar alleen de limiet per pc kan instellen en dus niet per programma. I.ig bedankt. Ik blijf door zoeken, maar mocht er iemand nog iets weten dan is dat altijd mooi mee genomen.
Bandwidth Controller kan, zodra je een protocol hebt gekozen, ook per poort limiten! Je zal alleen even moeten uitvinden welke poort(en) het programma dat je wil knijpen gebruikt.

Het programma fungeert OP een router, maar je kunt het ook prima gebruiken als je maar met 1 pc op internet zit. Dat is een kwestie van de juiste netwerkkaart selecteren.

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 22:09:
Netlimiter was erg simpel en heeft een irritante optie dat je alleen je bandwidth tot 5kb kon zetten per programma en ik wil het nou juist kunnen regelen en dat ging dus niet.
Je kan bij netlimiter dat veranderen hoor, gewoon op de pijltjes drukken (omhoog/omlaag).

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

NetLimiter moet je niet gebruiken icm online spellen die PunkBuster gebruiken. PunkBuster kick/banned je dan omdat het denk dat je een wallhack gebuikt 8)7

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

CyberDoX schreef op 24 April 2003 @ 20:31:
NetLimiter moet je niet gebruiken icm online spellen die PunkBuster gebruiken. PunkBuster kick/banned je dan omdat het denk dat je een wallhack gebuikt 8)7
Punkbuster is al geupdate dus je word niet meer gekicked (als het goed is)
Saturday 4.12.2003 [8:30PM]

We have confirmed that new software has recently been released which raises pre-existing PunkBuster violation #60056. This violation number has been removed from our system. We encourage PB Admins to give the benefit of the doubt to players and ignore recent instances of this violation.
Pagina: 1