Eynstein kast

Pagina: 1
Acties:

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Heeft er iemand al ervaringen met de volgende kast:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Kast.jpg

http://www.eynstein.nl/a/2418.html

(ben te lui om zelf te gaan modden ;) )

[ Voor 23% gewijzigd door Brammel op 15-04-2003 20:56 ]

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
offtopic:
PLAGIAAT!!!! ghehe :P

check die nick ;)

[ Voor 86% gewijzigd door bart1234 op 15-04-2003 18:13 ]

• Brammel
HaHa, Plagiaat, maar ff serieus, ik wil aleen maar ervaringen met deze kast weten, omdat die niet van een merk is... (ja eynstein ja....)

• bart1234
bram1234 schreef op 15 April 2003 @ 18:22:
HaHa, Plagiaat, maar ff serieus, ik wil aleen maar ervaringen met deze kast weten, omdat die niet van een merk is... (ja eynstein ja....)
Er zijn ongeveer 69 resultaten, verdeeld over 5 pagina's.
Er is gezocht op: eynstein kast
Woord frequenties: eynstein: 1240, kast: 38537

Snapt u de hint? :/

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 16:24
dis eigenlijk best wel vewarrend :P

Wel grappig... wel lastig die kast zoeken als je alleen een plaatje hebt

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

pas maar op, d'r is ook nog een Martijn1234 :P

En te lui om zelf te gaan modden :?
Wat doe je hier op tweakers, ga je schamen! ;)

🖥️ | 🏎️ | 🚙

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eeuhrm, met de search kon ik ook weinig over _deze_ kast vinden hoor, alleen wat over Eynstijn in het algemeen. En als je zo zeker bent dat dit met de search is te vinden, kan iemand dan ook wat voorbeeld-topics geven, daar heeft de TS veel meer aan. En besides: Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

Het lijkt erop dat mensen weinig directe ervaring met deze kast hebben. Wat je wellicht nog kan doen is rondzoeken om te lezen hoe over het algemeena de no-name kastjes van Eynstein zijn, over ze een beetje stevig zijn enzo. (al verschilt dat soms ook wel erg per kast)

Ik vraag me trouwens af wat er bij die zijkant zit op die foto, het lijken wel 2 USB aansluitingen?

• bart1234
MadMarky schreef op 15 april 2003 @ 19:13:
pas maar op, d'r is ook nog een Martijn1234 :P

En te lui om zelf te gaan modden :?
Wat doe je hier op tweakers, ga je schamen! ;)
offtopic: ik ga me nog bijna 1337 rage beginner voelen met m'n 1234 :P

Ennieweej: de TS onderneemt schijnbaar geen enkele moeite om zelf op zoek te gaan naar topics waar hij wat mee kan. Dus geef ik 'm een duwtje in de goeie richting. Misschien niet al te subtiel, maargoed. En dan word er van mij gezegd dat ik een slechte reply post :? Rrrright....

Verwijderd

bart1234 schreef op 15 april 2003 @ 19:33:
Ennieweej: de TS onderneemt schijnbaar geen enkele moeite om zelf op zoek te gaan naar topics waar hij wat mee kan. Dus geef ik 'm een duwtje in de goeie richting. Misschien niet al te subtiel, maargoed. En dan word er van mij gezegd dat ik een slechte reply post :? Rrrright....
Mwah, als jij zo'n 1337-searcher bent, ga je gang... ;)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

Kom op niet offtopic gaan, heeft niemand wat aan. Dus doe je best, vertel over de kast en help die jongen :P

• Brammel
Ja, idd lopez, natuurlijk heb ik gezocht naar die kast, het probleem is dat er geen merknaam of type en zo van die kast bij staat. En dat aan die zijkant van de kast, dat lijken idd wel 2 USB aansluitingen, zou wel geweldig zijn als die er op zitten, en dat voor die prijs, ik kan het haast niet geloven...

• bart1234
bram1234 schreef op 15 april 2003 @ 20:46:
Ja, idd lopez, natuurlijk heb ik gezocht naar die kast, het probleem is dat er geen merknaam of type en zo van die kast bij staat. En dat aan die zijkant van de kast, dat lijken idd wel 2 USB aansluitingen, zou wel geweldig zijn als die er op zitten, en dat voor die prijs, ik kan het haast niet geloven...
Heb je eynstein al gemaild? Is natuurlijk wel de makkelijkste manier om er achter te komen :Y)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit had ik getikt, maar toen ging GoT eruit, nu dus maar even opnieuw: :)
bram1234 schreef op 15 April 2003 @ 20:46:
Mja, alleen helaas dat er niet echt veel informatie over de kast staat op de site... informatie over hoeveel 3,5" bays dat ding intern bevat is ook wel handig om te weten, om maar een voorbeeld te noemen. Als ik jou was zou ik even een mailtje sturen naar Eynstein, voordat je deze kast koopt. (Het zou trouwens al helemaal super zijn als je dan het antwoord van het mailtje in dit topic zet, voor de zoekende mensen)
Dit soort informatie zou ik wel eerst willen weten voordat ik een kast koop, en het lijkt me ook wel handig voor jou om het te weten. :o

• Brammel
Ik heb eynstein eens even gemaild en het zijn idd 2 usb poorten daar aan de zijkant van de kast. Over het aantal 3,5'' bays zeiden ze dit:

Durf ik zo niet te zeggen want ze komen straks pas weer binnen maar hij
loopt helemaal tot onder van de kast toe vanaf de fdd dus er zit heel wat
ruimte in en loopt niet snel vast daarmee.

Lijkt me dus op zich wel een goede kast, weet aleen niet hoe het met de airflow zit.

[ Voor 14% gewijzigd door Brammel op 16-04-2003 16:57 ]

• Philip_Janssen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37
Ik heb diezelfde kast ook gebruikt voor de PC van m'n vriendin.. Mijn ervaring is dat-ie waar voor z'n geld geeft. De prijs kwaliteit verhouding is echt netjes. De kast met 350W voeding koste me ongeveer 60 euro.
De kast kost niet veel en ziet er leuk uit.. Tenminste, van de buitenkant. Het plaatmateriaal is erg dun en zakt makkelijk in. Bovendien zitten er hier-en-daar wat scherpe randjes aan de binnenkant, waaraan je je handen lelijk open kan halen.
Koelingsopties zijn best redelijk: 1 Fan bovenin, 1tje achter de proc en 1tje voor je interne 3,5Inch drives. Je houd dus je Harddisk goed koel, je proc kan redelijk koel blijven en bovenin word ook nog het 1 en ander aan warme lucht afgevoerd.

Hou ook ff in de gaten, dat "zilverkleurige" drives, moeilijk te vinden zijn. Standaard zijn de meesten wit. Zwart komt ook steeds meer op, maar zilver is al wat moeilijker. Bedenkt dus waar je aan begint.

Heb je een klein budget: Goede kast voor z'n geld
Heb je wat meer geld, koop dan iets van een goede Aopen (Hxxx-a), Chieftec, TermalTake, Coolermaster of andersinds.

[ Voor 13% gewijzigd door Philip_Janssen op 16-04-2003 17:05 . Reden: Nog wat extra's ]

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

is gewoon een Codegen kast volgens mij. http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=169 hier zijn losse zijkanten met `n roampie voor te krijgen. En nee die merkjes zitten er dan niet op! Gaat hier om een CG-6063 kast. Kost een eurotje of 60 met raampje en neonbalkje. In zwart en ivoor verkrijgbaar.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Brammel
MMS_EL_Guapo: hartstikke bedankt, daar heb je tenminste wat aan, niet zo iemand die gaat zeuren dan je niet van tevoren gezocht hebt. Hier schiet je tenminste iets mee op.
Pagina: 1