Ik heb diezelfde kast ook gebruikt voor de PC van m'n vriendin.. Mijn ervaring is dat-ie waar voor z'n geld geeft. De prijs kwaliteit verhouding is echt netjes. De kast met 350W voeding koste me ongeveer 60 euro.
De kast kost niet veel en ziet er leuk uit.. Tenminste, van de buitenkant. Het plaatmateriaal is erg dun en zakt makkelijk in. Bovendien zitten er hier-en-daar wat scherpe randjes aan de binnenkant, waaraan je je handen lelijk open kan halen.
Koelingsopties zijn best redelijk: 1 Fan bovenin, 1tje achter de proc en 1tje voor je interne 3,5Inch drives. Je houd dus je Harddisk goed koel, je proc kan redelijk koel blijven en bovenin word ook nog het 1 en ander aan warme lucht afgevoerd.
Hou ook ff in de gaten, dat "zilverkleurige" drives, moeilijk te vinden zijn. Standaard zijn de meesten wit. Zwart komt ook steeds meer op, maar zilver is al wat moeilijker. Bedenkt dus waar je aan begint.
Heb je een klein budget: Goede kast voor z'n geld
Heb je wat meer geld, koop dan iets van een goede Aopen (Hxxx-a), Chieftec, TermalTake, Coolermaster of andersinds.
[
Voor 13% gewijzigd door
Philip_Janssen op 16-04-2003 17:05
. Reden: Nog wat extra's ]