unreal tournament 2003 installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-01 14:43

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
Beste , lieve mensen :)

tijdens het installeren van ut 2003 kijg ik ongeveer bij de map textures de melding gegevensfout ( cyclische redunantiecontrole), probeer de cd schoon te maken staat erbij.

nou, dat is het probleem niet, bij een vriend installeren kan wel.
zonder problemen zelfs. En hier doet ie geen ene flikk0r.

ik heb WinXp proffesional en mocht je het denken, dat ik Ali illegali ben, de cd's zijn echt.

iemand misschien oplossing? :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Probeer het eens in een andere lade als je een brander en een cdromspeler hebt bijvoorbeeld :)
Of maak eens de lens schoon van je cdromspeler, misschien is die vies ipv de cd.

The devil is in the details.

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
andere lade geprobeerd, lens ook schoon,
wat nu?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:27
ik weet niet of het je helpt maar ik had dit met gedownloadde images ook :X ik heb vanalles geprobeerd en dat mocht niet baten en toen heb ik maar opgegeven en naar de bieb geweest. die deed het wel. dus als je hem gekocht hebt zou ik hem omruilen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En heb je geen andere lade, probeer het dan eens dmv een image en een virtual drive.
Maak eerst een (ISO)Image met bijvoorbeeld WinImage. Installeer dan Daemon Tools waarmee je de image opent en installeer het dan nog eens.
Misschien gaat het dan wel goed. Zo niet, op welk moment gaat het verkeerd? Als je de ISO maakt of wanneer je hem opend in Virtual Daemon?

/edit/
Oei, de andere lade werkt ook niet juist. Dat is dan vreemd.. Bij de installatie worden toch alleen maar de bestanden naar de hard disk gekopieëerd? :?

[ Voor 15% gewijzigd door kamerplant op 15-04-2003 17:00 ]

🌞🍃

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
ja, ik kon ook niet zelf handmatig de bestanden kopieren zonder zelf zo'n soort foutmelding te krijgen.

ik had het van te voren al geprobeert met de Bin files van de deviance rip, maar die gaven eenzelfde soort error, zou het aan mijn computer liggen? en zoja, waaraan?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Misschien is het handig om dan wat specs te geven, wij kunnen niet ruiken wat voor computer jij hebt. ;)

There is no magic.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een iso maken (en extracten op LAGE snelheid) en daarna gewoon mounten (oftewel de databeest methode zoals hierboven iets langer is uitgelegd.
Gaat vrijwel zeker werken.

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
eeuhm, ik wil de iso met alle liefde maken, maar rond de 79 % krijg ik Weer dezelfde error, gegevsnfout shit.

ik heb :
PIII 600
256 Mb SD ram
winXp proffesional.
Comprak computer, dvd lade + enorm oude brander

ik weet niet wat jullie nog meer willen, weten, het moet aan de computer en/of drives liggen, want zoals ik al zei, bij anderen doet deze cd het wel

Verwijderd

Modbreak:
Dit soort reacties zijn niet nodig, ontopic graag :{

[ Voor 32% gewijzigd door White Dust op 15-04-2003 18:14 ]

• IceStorm

IceStorm

Hmmm, das een beetje jammer dat ISO'en ook niet werkt.

Het probleem zit hem gewoon in een bitje dat toevallig net niet helemaal lekker op de cd staat. Een gemiddelde brander/cdspeler/etc leest daar wel overheen en schat gewoon wat er moet komen te staan maar blijkbaar zijn jou spelers daar gewoon niet toe in staat.

Dus of nog een keer heftig schoonmaken of een ISO maken van de cd op dat ene bestand na en daarna dat bestand bij een vriend op flop zetten en handmatig in je ISO proppen... Nee het is allemaal niet echt makkelijk :P.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
shifty schreef op 15 April 2003 @ 18:06:
eeuhm, ik wil de iso met alle liefde maken, maar rond de 79 % krijg ik Weer dezelfde error, gegevsnfout shit.

ik heb :
PIII 600
256 Mb SD ram
winXp proffesional.

ik weet niet wat jullie nog meer willen, weten, het moet aan de computer en/of drives liggen, want zoals ik al zei, bij anderen doet deze cd het wel
Zo ver ik weet kan dat niet aan drivers liggen..

Vreemd, je hebt dit probleem niet als je van andere CD-Roms een ISO maakt? :?

Ik zou dan eigenlijk niks anders weten dan toch een slechte CD-Rom, die het dan toevallig wel bij je vrienden doen omdat ie misschien net een betere CD-Rom speler hebben..

🌞🍃

• Nickbn

Nickbn

Betrokken

Topicstarter
bedankt voor al jullie reply's mbt tot mijn probleem.

om nog verdere info te geven :, andere spellen doen het goed, maar soms Tikt'mijn cd rom drive wel eens., heel vreemd is dat, dan alad de cd ook niet goed.

En mmijn brander is zo oud, dat je er nog handmatig kruid in moet doen, bij wijze van spreken, dus ik geloof dat het inderdaad eens tijd word die pentium te lozen :)

• IceStorm

IceStorm

shifty schreef op 15 April 2003 @ 19:45:
om nog verdere info te geven :, andere spellen doen het goed, maar soms Tikt'mijn cd rom drive wel eens., heel vreemd is dat, dan alad de cd ook niet goed.
Ja ik ben gewoon bang dat het ding een beetje 'op' is en gewoon moeite heeft met een klein foutje op de cd.
Nieuwe cd-rom speler is ook een oplossing natuurlijk :+.

Verwijderd

shifty schreef op 15 April 2003 @ 19:45:
bedankt voor al jullie reply's mbt tot mijn probleem.

En mmijn brander is zo oud, dat je er nog handmatig kruid in moet doen, bij wijze van spreken, dus ik geloof dat het inderdaad eens tijd word die pentium te lozen :)
Duidelijk een verragte cdrom speler... heb het ook al 5 keer gehad ;)

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-02 17:22

Solid Seal

3D Printer N00b

shifty schreef op 15 April 2003 @ 18:06:

ik heb :
PIII 600
256 Mb SD ram
winXp proffesional.

CRC error ... mja ook gehad .. maar dan met een ISO van Unreal 2 ..

Dacht eerst dat me cdrom was .. maarja .. Deamon tools eej ;) .. dus was het ook niet..

Ik hoorde ook klikkend geluid ... kwam uit me HD (in mijn geval G:/spellen/Unreal2 )
heb m daarna op C:/ gedaan en dat deed ie perfect..

Conclusie : probeer 'm te installen op een andere HD.

Succes.
* Solid Seal heeft nu netjes de originele Unreal2 ... die deed ie wel in 1 keer goed :?

[ Voor 6% gewijzigd door Solid Seal op 16-04-2003 00:02 ]

Pagina: 1