office hangt "print voorbeeld"

Pagina: 1
Acties:

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 07:51

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Als ik met office 2000 (windows 2000) werk werkt alles prima behalve als ik b.v. met word een print voorbeeld wil hebben. Dan hangt ie eerst 20 secs en dan opent ie het gewoon.

Precies hetzelfde heb ik als ik acces opstart, en een rapport wil openen die ik heb gemaakt, dan hangt ie ook eerst 20 secs en opent ie het. Voor de rest werkt het prima.

Iemand een oplossing :?

Het is namelijk erg irritant als je 'lekker' voor school bezig bent.

(ook heb ik het al een paar keer opnieuw geinstalleerd; reg ook gecleaned)

[ Voor 17% gewijzigd door t!mP op 15-04-2003 16:26 ]

Verwijderd

welke office en windows versie gebruik je??

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:24:
welke office en windows versie gebruik je??
Office 2000, windows 2000 (zal het idd ff in me topic zette)

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 21:34

Kappie

Tell me your secrets...

Printen zelf gaat wel? Lijkt me nml iets wat best met de printerdriver te maken kan hebben

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Kappie schreef op 15 April 2003 @ 16:33:
Printen zelf gaat wel? Lijkt me nml iets wat best met de printerdriver te maken kan hebben
Jahoor printen gaar prima, maar de printer staat op het netwerk niet direct op me pc.
En bovendien doet ie het ook als ik gewoon met acces werk aan een rapport.

Verwijderd

kijk eens even hoeveel geheugen hij op het moment gebruikt dat jij een afdrukvoorbeeld opvraagt. Dit klinkt namelijk als een geheugenprobleem.

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 17:55:
kijk eens even hoeveel geheugen hij op het moment gebruikt dat jij een afdrukvoorbeeld opvraagt. Dit klinkt namelijk als een geheugenprobleem.
Heb ik gedaan, en hij lijkt er geen extra geheugen voor nodig te zijn. Dus dat is het ook niet.

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Ik heb zelf de oplossing al gevonden. Beetje wazig allemaal.

Ik maak gebruik van een netwerk printer die staat op me vader zijn kamer. Waarschijnlijk duurde het zolang omdat ie die dan ging zoeken. Ik verwijderde de printer en toen kreeg ik de error in acces, "installeer eerst een printer via..... om een voorbeeld ervan te kunnen zien of een pagina te kunnen afdrukken (of iets in die zin).
Dus zonder printer zou ik geen print voorbeeld kunnen krijgen???...

Ik denk nou dan installeer ik gewoon een 'verzonnen' printer (local). En ineens opent ie alles gewoon normaal.

Is dit logisch of gewoon dom ?

[ Voor 4% gewijzigd door t!mP op 15-04-2003 19:18 ]

Pagina: 1