I’m not like the OTTERS
Run DRWTSN32.EXE even, daar kun je instellen hoe lang ie ratelt na een crash en waar ie meuk opslaat enzo 
[edit] Pokke netschaap
[edit] Pokke netschaap
Verwijderd
In het System Event Log is allerlei informatie te vinden over gebeurtenissen in het systeem. Het Event log kun je vinden bij Control Panel -> Administrative -> Event Log (oid; zit op dit moment niet achter win2k
). Verder kun je in c:\documents & settings\All Users\Documents\DrWatson een debug file vinden, maar tenzij je assembler kan heb je daar niet veel aan.....
Ik zou ff een antivirus proggie runnen als ik jou was; virussen willen nog wel eens zorgen voor veel van dit soort errors..
Als dat het niet is, dan is het misschien een brakke driver ergens in je systeem....
Ik zou ff een antivirus proggie runnen als ik jou was; virussen willen nog wel eens zorgen voor veel van dit soort errors..
hmm ik heb al Norton Antivirus CE (met laatste updates)
en eventviewer zie je toch gewoon als
je bij "start > run > evenvwr" in typt ?
Ja idd zal dr watson weer eens proberen (had ik ooit al eens gedaan, maar leverde weinig boeiends op.
[edit]
Brakke drivers? Hmm zal idd weer eens wat nieuwere installeren, maar ach ik gebruik win2k toch niet om te gamen.
Stabiliteit is belangrijker.
Ik gebruik hem alleen voor:
Internet
Melen
MP3
Branden
Proxy
Office
en eventviewer zie je toch gewoon als
je bij "start > run > evenvwr" in typt ?
Ja idd zal dr watson weer eens proberen (had ik ooit al eens gedaan, maar leverde weinig boeiends op.
[edit]
Brakke drivers? Hmm zal idd weer eens wat nieuwere installeren, maar ach ik gebruik win2k toch niet om te gamen.
Stabiliteit is belangrijker.
Ik gebruik hem alleen voor:
Internet
Melen
MP3
Branden
Proxy
Office
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Ja leuk run DRWTSN.EXE even, duh daar schiet je geen bal mee op kijk in add/remove of er prog. staan zoals teletekstbrowser of andere proggie uninstall deze niet Microsoft prog., probleem moet dan wel opgelost zijn. Vervolgens 1 voor 1 er weer opzetten en kijken waar die gaat flippen et voila probleem opgelost.
ik heb het ff tijdje bijgehouden en hier op kantoor gebeurt het vrijwel altijd met iexplorer als ik m'n hotmail account aan het bekijken ben (en dan net als je een bericht aan het typen bent 
drwatson zegt:
The application, iexplore.exe, generated an application error The error occurred on 12/04/2000 @ 12:59:29.535 The exception generated was c0000005 at address 00000001 (<nosymbols>)
errug handig
drwatson zegt:
The application, iexplore.exe, generated an application error The error occurred on 12/04/2000 @ 12:59:29.535 The exception generated was c0000005 at address 00000001 (<nosymbols>)
errug handig
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1