Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere abonnementen bij Vodafone

Pagina: 1
Acties:
  • 863 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12
Ik wil graag gebruik maken van de mogelijkheid om 2 keer een Vodafon abonnement af te sluiten. Een van deze abonnementne moet direct ingaan, de andere gaat in na het einde van mijn T-Mobile abonnement, juli 2003, vanwege nummerportering.

Op dit moment heb ik nog een aantal abonnementen bij T-Mobile en KPN op mijn naam staan. Vooralsnog heb ik nergens problemen gehad om geaccepteerd te worden. Alleen bij Vodafone kunnen ze geen antwoord geven op mijn vraag ...

Heeft iemand ervaring m.b.t. het aanvragen van 2 vodafone abonnementen en evt. beperkingen (borg. ed)?

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Het is mogelijk om borg te vragen door Vodafone, en ik meen dat een particulier maximaal
3 abbo's mag hebben bij 1 provider.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Borg heb je niet mee te maken; je vraagt gewoon een abonnement aan en je wordt geaccepteerd of afgewezen. Daar kunnen ze vantevoren niks over zeggen.
Overigens moet het geen probleem zijn om meerdere abonnementen op één naam te hebben. Gebeurt vaker.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:12
Korakal schreef op 15 april 2003 @ 15:54:
Borg heb je niet mee te maken; je vraagt gewoon een abonnement aan en je wordt geaccepteerd of afgewezen. Daar kunnen ze vantevoren niks over zeggen.
Overigens moet het geen probleem zijn om meerdere abonnementen op één naam te hebben. Gebeurt vaker.
Is niet helemaal waar. Toen ik binnen 4 weken een tweede abonnement bij Debitel wilde afsluiten, moest ik 200 euro borg betalen. Deze borg kreeg ik na een half jaar "goed gedrag" :) terug.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:49
Ik weet dat bij vodafone je 2 abbo's max kan hebben p.p. (moet je wel een vast inkomen of een hoge bankrekening hebben oid.), een 3e kan wel, maar is echt een uitzondering.

Ik heb momenteel ook 2 aanvragen lopen bij Vodafone (via bestelmaar.nl) en vanmiddag nog belde die mevrouw en zei dat de 1e goedgekeurt was, maar dat ik voor de 2e een afschrift van me bankrekening moest sturen.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

AvOn schreef op 15 april 2003 @ 15:52:
Het is mogelijk om borg te vragen door Vodafone, en ik meen dat een particulier maximaal
3 abbo's mag hebben bij 1 provider.
Bij dutchtone kun je er net zoveel hebben als jij wilt, alleen bij elke 3e aansluiting wordt je extra gecreditcheckt, dus bij je 3e, 6e etc. Maakt niet uit of je eerste 2 al afgesloten zijn of niet btw.

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb ook wel is 2 abo's gehad bij Vodafone. Het was maar een overlap van 1 maand, maar het kan iig wel... :)

• avon
Korakal schreef op 15 April 2003 @ 15:54:
heb je enig idee waar je over praat?...

• Korakal

Korakal

Up up up!

AvOn schreef op 15 april 2003 @ 16:43:
[...]

heb je enig idee waar je over praat?...
Ja hoor. Ik heb jarenlang in een telecomwinkel gewerkt.

• avon
Korakal schreef op 15 april 2003 @ 17:38:
[...]

Ja hoor. Ik heb jarenlang in een telecomwinkel gewerkt.
En je hebt nooit mee gemaakt dat Vodafone borg vraagt bij een bepaalde klant?.

Dit kan dan op een rekening nummer worden gestort waarna de klant een goed
keuring krijgt van Vodafone.

• Korakal

Korakal

Up up up!

AvOn schreef op 15 april 2003 @ 18:46:
[...]

En je hebt nooit mee gemaakt dat Vodafone borg vraagt bij een bepaalde klant?.

Dit kan dan op een rekening nummer worden gestort waarna de klant een goed
keuring krijgt van Vodafone.
Nee nog nooit. Terwijl Libertel/Vodafone het meeste was wat wij aan abonnementen verkochten. En ik heb toch echt wel vaker dubbele abonnementen afgesloten.

Verwijderd

Ik heb 3 abonnementen lopen bij Vodafone. Wel op naam van m'n moeder omdat ik jaren geleden vergeten was ID mee te nemen naar de winkel waar ik toen m'n GSM ging halen. Dat het m'n moeder is kan natuurlijk ook wel de reden zijn dat ik er geen problemen mee heb gehad om het naar drie abo's te krijgen. (denk niet dat ze ergens geregistreerd staat als wanbetaler en ze is ouder)
Ik heb het aanvragen van het derde abonnement trouwens via de Vodafone shop geprobeerd en dat lukte niet, daar liep iemand rond die het allemaal te moeilijk vond en me niet wilde helpen, dan ben ik niet de moeilijkste en ga gewoon naar een andere winkel.
Op dit moment ben ik trouwens bezig 1 abonnement eruit te halen wegens de prijsverhoging, ook dat lijkt te gaan werken. Kortom er is veel mogelijk bij Vodafone :)
Pagina: 1