Citeerde hij de halve wereldbevolking..
Heb je toevalling een asus mobo met een Asus Ipanel ?
Kun je misschien wat meer info geven over je OS, hoeveelheid geheugen, welke processen er op je machine draaien etc. etc.
Beetje moeilijk antwoord geven zo..
-> [V&B]/[OH]?
Beetje moeilijk antwoord geven zo..
-> [V&B]/[OH]?
[ Voor 6% gewijzigd door dominic op 15-04-2003 15:30 ]
is dat het enige. andere videokaart proberen anders videokaart in ander systeem. of het geheugen is kapot.
kan nog veel meer zijn maar ja, ik weet niet zo veel van je systeem
[ Voor 26% gewijzigd door Kevinp op 15-04-2003 15:30 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Windows XP Pro, geen bijzondere programma's op de achtergrond. ECS K7S5A moederbord, OEM 256 MB DDR.
waarom zou z'n geheugen nou weer verrot zijn?? Dat slaat echt als een tang op een varken!kevinp schreef op 15 April 2003 @ 15:29:
is dat het enige. andere videokaart proberen anders videokaart in ander systeem. of het geheugen is kapot.
ik zou zeggen kijk is bij je video drivers of v-sync en dergelijke aanstaat, en loop de rest van de instellingen die je daar vindt ook ff langs. Zou allicht kunnen helpen
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Kan dus echt van alles zijn, eigenlijk moet je alles apart testen. Ik had zelfde probleem, alleen dan met alles (3-10 sec bevriezen van beeld). Bleek een brakke brander te hebben
Zal ik eens doen ja..megamuch schreef op 15 April 2003 @ 15:52:
ik zou zeggen kijk is bij je video drivers of v-sync en dergelijke aanstaat, en loop de rest van de instellingen die je daar vindt ook ff langs. Zou allicht kunnen helpen
Pagina: 1