[WinXP] Rechts klikken in start menu kan niet *

Pagina: 1
Acties:

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:46
Oke, misschien een beetje een vaag topic :P. Maar ik heb gisteren nieuwe hardware in mijn PC gestopt en daardoor was mijn XP helemaal vernaait. Ik heb het daarna erop geinstalleerd onder een te hoge FSB |:(. Alleen daar kwam ik later pas achter.
Eniewee, ik kan nu dus niet meer rechtsklikken in het startmenu. Hier dus:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/SNAG-0001.JPG.

Als ik op rechtsklik gebeurt er wel iets, een soort van flits. Maar daarna is het meteen weer weg. Dus ik kan dingen niet sorteren of makkelijk verwijderen :(.

Kan ik hier nog wat aan doen of moet ik maar gelijk XP eropnieuw overheen zetten ;(.

[search=rechts klikken startmenu] leverde niks op. Ook een nieuwe IE en een heleboel automatische update loste het probleem niet op.

tvw

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik zet je OS even in de topictitel, handig voor de search en wel zo duidelijk ;)

Ontopic: [google=right click start menu] levert
I GOT IT!!!

HERE IT IS:

Start - Control Panel - Taskbar & Start Menu - Start Menu - Customise - Advanced - Enable Dragging & Dropping

gheeze do i feel like a n00b now!!!
Werkt dat?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:46
F_J_K schreef op 15 April 2003 @ 15:30:
offtopic:
Ik zet je OS even in de topictitel, handig voor de search en wel zo duidelijk ;)
tnx :> was ik nogal vergeten
Ontopic: [google=right click start menu] levert

[...]

Werkt dat?
Jep dat werkt ook nog :D _/-\o_.
offtopic:
Maar het was wel ff zoeken met die brakke nederlandse vertaling :P

tvw