Ik heb een heel irritant probleem
Ik heb een site lopen die opgedeeld is in 3 frames
*bovenste frame vaste maat, auto scroll
* midden frame dito
*onder frame variable hoogte, auto scroll.
Nu gaat in IE (windows) alles prima, maar open ik hem in Opera of onder IE op de MAC dan schuift het onder frame circa 6 pixels naar links waardoor de lijn weg is
Terwijl ik het idee heb dat ik juist die ruimte reserveer door de top frames op auto te zetten
Iemand een idee hoe dit op te lossen
Ik heb het idee dat scrolling="auto" geen functie heeft in andere browsers dan IE aangezien de afstand hetzelfde blijft als scrolling ="no"
Ik heb een site lopen die opgedeeld is in 3 frames
*bovenste frame vaste maat, auto scroll
* midden frame dito
*onder frame variable hoogte, auto scroll.
Nu gaat in IE (windows) alles prima, maar open ik hem in Opera of onder IE op de MAC dan schuift het onder frame circa 6 pixels naar links waardoor de lijn weg is
Terwijl ik het idee heb dat ik juist die ruimte reserveer door de top frames op auto te zetten
Iemand een idee hoe dit op te lossen
HTML:
1
2
3
4
5
| <frameset rows="91,19,*" border="0" frameborder="no" frameborder="0" framespacing="0"> <frame name="top" src="topnav.php" noresize scrolling="auto"> <frame name="login" src="login.html" noresize scrolling="auto"> <frame name="main" src="melp.html" scrolling="auto"> </frameset> |
Ik heb het idee dat scrolling="auto" geen functie heeft in andere browsers dan IE aangezien de afstand hetzelfde blijft als scrolling ="no"
[ Voor 20% gewijzigd door BierPul op 15-04-2003 15:24 ]
Ja man