Oké, ik ben samen met een stagiair bezig met een applicatie te maken in Visual Basic 6 en nu heb ik een plaatje met een transparante achtergrond. Nu is de bedoeling om dat plaatje "boven" knoppen en inputboxen te laten zweven. Als ik de image invoegt en druk een paar keer op "Bring to Front" dan blijft hij toch nog 'achter' buttons en input boxen staan. Nu hebben we geprobeerd om een nieuw form aan te maken en daar de image in te zetten en dan het form transparant te zetten zodat we alleen het plaatje overhouden maar dit is ook geen oplossing omdat hij het GEHELE plaatje transparant maakt.
Hoe kan ik zorgen dat een Imagebox boven andere objecten komt te staan. Ik heb het ook geprobeerd om het plaatje in een PictureBox te laden, nu blijft hij netjes boven alle knoppen staan, maar is de transparantie van de achtergrond weer weg
Wie heeft er misschien een optie om dit te kunnen oplossen.
Hoe kan ik zorgen dat een Imagebox boven andere objecten komt te staan. Ik heb het ook geprobeerd om het plaatje in een PictureBox te laden, nu blijft hij netjes boven alle knoppen staan, maar is de transparantie van de achtergrond weer weg
Wie heeft er misschien een optie om dit te kunnen oplossen.
Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!