Wachtwoorden op computer terug vinden.

Pagina: 1
Acties:

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Ik zit met een probleem, ik draai hier windows XP en daarbij heeft MSN de handige functie dat hij je w8woord kan onthouden. Nou heb ik gisteren een ander MSN adres ingevuld en hem perongeluk dat w8woord laten onthouden. Maar naar nu blijkt weet ik het wachtwoord van mijn oude email adres niet meer.

Maar omdat ik deze heb laten opslaan moet deze ergens terug te vinden zijn. Kan iemand me daarmee helpen? Welke programma's zijn hier voor? etc?

Alvast bedankt!

nog steeds een nickchange

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16

LegacyCode

De crack van de division

MSN codeert dat wachtwoord weg in een register sleutel
(HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger).
Andere account inloggen en opslaan van wachtwoord,
is volgens mij dan ook overschrijven van die gegevens.

legacycode.net

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
en als het jouw wachtwoord is kan je via www.passport.net je wachtwoord toch weer opvragen. als je je geheime vraag niet meer weet kan het zelfs via e-mail.

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Topicstarter
Ik heb inmiddels een mailtje verstuurd naar de Costumer Service, het is idd mijn mailadres..
Alleen was het een mailadres met mijn nickname erin, en had ik daar (uiteraard) niet mijn eigen/echte adres gegevens ingevuld. En ook had ik mijn geheime vraag zo 'vaag' mogelijk gemaakt.. maarja die costumer service, kijkt ook naar IP nr's, dus dan komt het wel goed!

nog steeds een nickchange

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

Luke!

#Treinbaas
MrZed schreef op 15 April 2003 @ 15:17:
Ik heb inmiddels een mailtje verstuurd naar de Costumer Service, het is idd mijn mailadres..
Alleen was het een mailadres met mijn nickname erin, en had ik daar (uiteraard) niet mijn eigen/echte adres gegevens ingevuld. En ook had ik mijn geheime vraag zo 'vaag' mogelijk gemaakt.. maarja die costumer service, kijkt ook naar IP nr's, dus dan komt het wel goed!
Customer :)

Ook wel eens gehad, keurig via mail afgehandelt toen.

[ Voor 3% gewijzigd door Luke! op 15-04-2003 18:31 ]