nog steeds een nickchange
MSN codeert dat wachtwoord weg in een register sleutel
(HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger).
Andere account inloggen en opslaan van wachtwoord,
is volgens mij dan ook overschrijven van die gegevens.
(HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger).
Andere account inloggen en opslaan van wachtwoord,
is volgens mij dan ook overschrijven van die gegevens.
en als het jouw wachtwoord is kan je via www.passport.net je wachtwoord toch weer opvragen. als je je geheime vraag niet meer weet kan het zelfs via e-mail.
Ik heb inmiddels een mailtje verstuurd naar de Costumer Service, het is idd mijn mailadres..
Alleen was het een mailadres met mijn nickname erin, en had ik daar (uiteraard) niet mijn eigen/echte adres gegevens ingevuld. En ook had ik mijn geheime vraag zo 'vaag' mogelijk gemaakt.. maarja die costumer service, kijkt ook naar IP nr's, dus dan komt het wel goed!
Alleen was het een mailadres met mijn nickname erin, en had ik daar (uiteraard) niet mijn eigen/echte adres gegevens ingevuld. En ook had ik mijn geheime vraag zo 'vaag' mogelijk gemaakt.. maarja die costumer service, kijkt ook naar IP nr's, dus dan komt het wel goed!
nog steeds een nickchange
CustomerMrZed schreef op 15 April 2003 @ 15:17:
Ik heb inmiddels een mailtje verstuurd naar de Costumer Service, het is idd mijn mailadres..
Ook wel eens gehad, keurig via mail afgehandelt toen.
[ Voor 3% gewijzigd door Luke! op 15-04-2003 18:31 ]