Paar vragen over NEC 22i en iMode

Pagina: 1
Acties:

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 09:06
ik heb een paar vragen over de NEC 22i en iMode. via marktplaats heb ik een nieuwe NEC 22i gekocht, zonder boekjes en dergelijke. alleen de phone en een oplader. geen ramp, want de handleiding staat op www.imode.nl .

ik ben van plan de phone gewoon met mijn vodafone prepaid kaartje te gebruiken. tot zover nog geen problemen, want het toestel is simlock vrij.

het probleem is dat de telefoon *LEEG* is. ik bedoel echt blanco. geen van de 30 beltonen maakt geluid, er staat geen enkele achtergrond of animatie in. hoe kan deze telefoon leeg zijn?

wat feiten:
  • met het aanzetten maakt ie een mooi geluid via de polyfoon speaker. die werkt dus wel
  • het belprofiel staat op normaal, het beltoon volume vol uit
  • KPN wist me niets te vertellen over dit probleem
  • terug gaan naar de fabrieksinstellingen helpt niet
ik las op deze site dat mensen veel last hebben van dit fenomeen op de nec 21i (het jongere broertje van mijn phone), maar een oplossing vind ik er niet.

wat moet ik doen?
naar KPN? via een datakabel alles uploaden?

ik kan geen beltonen downloaden, omdat je dan WAP en/of iMode nodig hebt. WAP kan ik niet instellen, want daar heeft de telefoon geen menu voor.

kortom, wheeeeleeeep... ;(

chaozz.nl | RetroGameCouch

• chaozz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-05 09:06
hmmm.. ik heb lekker in de ruimte zitten l*llen voor niets. enfin, het is me gelukt. bij een KPN business point langs geweest. een technicus zei dat ie kapot was. fout in de software. de reparatieprijs lag boven de aanschafprijs. total loss dus??

ik vroeg toen of we niet konden proberen er een beltoon via iMode op te zetten. vond ie een goed plan. ik heb een kwartier lang met een jonge gast van kpn via imode de telefoon vol gezet met beltoontjes. kosteloos en zonder aankoopbon!!!

dat noem ik noggus service.. *D

chaozz.nl | RetroGameCouch