Toon posts:

Dual monitor winamp springt heen en weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al rondgezocht, maar op mijn vraag kreeg ik geen antwoord.

Als ik winamp op mijn rechtermonitor draai (sec.mon.) en ik verklein Winamp door de dubbelklik op de bovenste regel dan springt winamp naar het linker scherm. Of als ik hem vergroot, dan springt hij ook naar de linker... Als ik hem gewoon op mijn linker monitor draai, dan springt hij niet rechts... Dus alleen van rechts naar links... Ik gebruik UltraMon, maar dit wilde niet helpen (alleen dat winamp op het rechter scherm opstart). Leipe shit en errug irritant. :'(
Ik gebruik winamp2.78 en WindowsXP....

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 22:52

pistole

Frutter

winamp denkt slim te zijn door zichzelf netjes uit te lijnen (tegen bijvoorbeeld een zijkant van je scherm).
Kennelijk gaat er iets niet goed in die slimmigheid als je dual-monitor gebruikt...

Ik frut, dus ik epibreer

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:40
pistole schreef op 15 April 2003 @ 14:48:
winamp denkt slim te zijn door zichzelf netjes uit te lijnen (tegen bijvoorbeeld een zijkant van je scherm).
Kennelijk gaat er iets niet goed in die slimmigheid als je dual-monitor gebruikt...
Ik denk het ook, probeer dit eens uit te zetten, Sir_Mj.
En probeer anders eens Winamp 2.9, misschien is het hier opgelost?

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
Hmm.. ja, zal wel kunnen idd... heb je daar geen programma'tjes voor dan? Want de irritatie-grens is bereikt.. hehe

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 22:52

pistole

Frutter

"snap winamp windows..." misschien uitzetten?

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Topicstarter
pistole schreef op 15 april 2003 @ 14:55:
"snap winamp windows..." misschien uitzetten?
Nej, das toch die functie dat ie zichzelf automatisch naar de zijkant plakt als je met winamp beweegt... Najah, het werkt iig niet...

Verwijderd

Topicstarter
Aaah, laat maar... Ik heb het al! :D Winamp preferences -> Options -> Multi-monitor and Litestep VWM compatible mode aanzetten...

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:59
winamp 2.9 gebruiken is ook een optie, heeft volledige support voor multimonitor gebeuren.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
P5ycho schreef op 15 April 2003 @ 18:12:
winamp 2.9 gebruiken is ook een optie, heeft volledige support voor multimonitor gebeuren.
Ik wist niet dat die al uit was... Ga hem direct downloaden...

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb hier ook last van. Sterker nog. Al een maand of drie erger ik me kapot aan het feit dat winamp de playlist over de winamp controls heen plaatst tijdens het opstarten. (Winamp staat ook altijd op mijn 2e monitor)

Mooi dat ik me net kapot verveelde en dit topic tegenkwam.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1