Toon posts:

[linux] Redhat 9 vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik start mijn pc op met een redhat 9 bootdisk. Ik krijg dan nadat hij gekeken heeft welk beeldscherm ik heb enorm raar beeld. Er lopen allemaal strepen overheen en kan niks lezen.

Ik heb een sony tft lcd. Als ik een ander scherm aansluit is het wel goed. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Hoe kan ik veilig redhat 8 verwijderen zodat mijn windows nog wil opstarten? Ik heb lilo als bootmanager.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

als je een aparte boot partitie hebt nog wel. anders moet je de bootloader van windows weer installen

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:34
Heb je zelf al iets geprobeerd om dit probleem op te lossen? Documentatie gelezen? Op internet gezocht, op de site van de fabrikant gekeken, etc. etc. ? Welk type TFT-scherm heb je? Heb je al op internet gekeken of daar iets te vinden is over dit type scherm en de instellingen daarvoor in Red Hat?

Hoe je een Linux-versie kunt verwijderen is te vinden in de NOS FAQ: Hoe verwijder ik Linux weer?.

Lees ook de NOS policy - updated 01/04/03 eens door om te zien wat we in NOS van een topicstart verwachten.

Omdat niet blijkt dat je zelf al iets hebt ondernomen om dit op te lossen en je daarnaast een vraag stelt waarop het antwoord simpelweg in de FAQ staat, gaat dit topic dicht.

Verwijderd

Welkom op GoT. :)
Op dit forum stellen we eisen aan de vragen die er worden gesteld. Daarover hebben we een speciaal topic geopend, namelijk NOS policy - updated 01/04/03 . Lees die eens door, want deze gaat zo op slot.

Wat ik zoal mis in je topic zijn de volgende dingen:
- al gezocht ? Zo ja waarom bood dat geen uitkomst
- Hoe ziet je configuratie er uit , je instellingen
- raar beeld :? foutmeldingen, andere relevante info over je scherm
-etc. etc.
Daarnaast verwachten we ook enige basiskennis van je OS in NOS.

Succes :)

aaaargh, spuit 11 :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2003 14:28 ]

Dit topic is gesloten.