De pc van mijn vriendin draait win98 se, en steeds als zij herstart (niet altijd... maar vaak), dan boot win98 en zegt ie er is een fout in het register gevonden. Heb al veel geprobeerd en scanreg /fix ook natuurlijk. Het rare komt nu, vrijdag heb ik bij haar ADSL aangelegd en alles werkte perfect, haar pc compleet ge-update met WinUpdate en flink aantal keren gereboot. Niks aan de hand, registerprobleem weg... Ook had ik de pc zo een aantal keer gereboot om te checken. Vanmorgen start ze de pc op en jawel registerfout, weer opnieuw opgestart (nadat register hersteld was) en ineens waren haar oude inbelverbindingen terug, dus moest ik haar ff begeleiden om naar ADSL over te gaan, nu werkt het dus, maar ja heb ik maar gezegd om vandaag de pc niet te rebooten. Herkend iemand dit probleem? Zou ik met een extern regtooltje dit kunnen oplossen of zo?
Verwijderd
Oke, dit is geen antwoord, maar wat ik je aanraad.
In het geval van Win98 zou ik gewoon opnieuw installeren. Gaat een stuk sneller en 98 geeft zo wie zo vage meldingen van tijd tot tijd
In het geval van Win98 zou ik gewoon opnieuw installeren. Gaat een stuk sneller en 98 geeft zo wie zo vage meldingen van tijd tot tijd