Ik loop constant tegen een probleem aan en ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Ik ben met een site bezig en heb de volgende indeling:
Boven aan de pagina zit een topframe (TOPFRAME) met daarin de navigatielinks.
Links zit een frame (LINKSFRAME)
Dan zit er naast het frame aan de linker kan een frame dat heet MAINFRAME met daarin een Iframe die heet MAIN.
Ik wil vanuit het Iframe in de iframe en in het linkerframe een pagina laden. Dus 2 pagina's doormiddel van slechts 1 link. Nu krijg ik dat normaal wel voor elkaar, maar niet zoals het nu in elkaar steekt:
in LINKSFRAME (normaal frame) moet links.html geladen worden.
In het Iframe (MAIN) in MAINFRAME (normaal frame) moet main.html geladen worden.
Alleen ik krijg het niet voor elkaar met java om het Iframe zichzelf te laten verversen en dan ook nog vanuit het iframe LINKSFRAME aan te sturen....Ik krijg dan gewoon de inhoud van de explorer te zien in een verkenner venster binnen dat frame...
Rara...
Iemand die met kan helpen ?
Hieronder de code zoals ik die gebruik..
Ik ben met een site bezig en heb de volgende indeling:
Boven aan de pagina zit een topframe (TOPFRAME) met daarin de navigatielinks.
Links zit een frame (LINKSFRAME)
Dan zit er naast het frame aan de linker kan een frame dat heet MAINFRAME met daarin een Iframe die heet MAIN.
Ik wil vanuit het Iframe in de iframe en in het linkerframe een pagina laden. Dus 2 pagina's doormiddel van slechts 1 link. Nu krijg ik dat normaal wel voor elkaar, maar niet zoals het nu in elkaar steekt:
in LINKSFRAME (normaal frame) moet links.html geladen worden.
In het Iframe (MAIN) in MAINFRAME (normaal frame) moet main.html geladen worden.
Alleen ik krijg het niet voor elkaar met java om het Iframe zichzelf te laten verversen en dan ook nog vanuit het iframe LINKSFRAME aan te sturen....Ik krijg dan gewoon de inhoud van de explorer te zien in een verkenner venster binnen dat frame...
Rara...
Iemand die met kan helpen ?
Hieronder de code zoals ik die gebruik..
code:
1
| <a href="" onClick="parent.linksframe.location='links.html';parent.mainframe.main.location='main.html';return false;"> |