[amsn]Start Away en niet offline

Pagina: 1
Acties:

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:53
Ik wil graag dat amsn standaard op away staat. Voor offline heb je hier een button voor in het options menu. Ik ben in amsn gaan klooien, en het is me gelukt om een extra button aan te maken voor away. Maar het programma doet er dus niks mee. Weet iemand waar de code staat die amsn gebruikt voor start offline. Vandaar uit moet het namelijk niet zo heel moeilijk zijn om met away te beginnen lijkt mij.
AMSN 0.71 op Mandrake 9.1. In versie 0.80 kan het zijn dat het in gui.tcl staat. (was met een eerder probleem ook).
De search op GoT en Google gaf niks, net zomin als het amsn forum.

• Paultje3181
Niemand een idee??? Jammer...

• BaatZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-04 19:58

BaatZ

Prullenbakker :?

Paultje3181 schreef op 15 April 2003 @ 13:51:
Ik wil graag dat amsn standaard op away staat. Voor offline heb je hier een button voor in het options menu. Ik ben in amsn gaan klooien, en het is me gelukt om een extra button aan te maken voor away. Maar het programma doet er dus niks mee. Weet iemand waar de code staat die amsn gebruikt voor start offline. Vandaar uit moet het namelijk niet zo heel moeilijk zijn om met away te beginnen lijkt mij.
AMSN 0.71 op Mandrake 9.1. In versie 0.80 kan het zijn dat het in gui.tcl staat. (was met een eerder probleem ook).
De search op GoT en Google gaf niks, net zomin als het amsn forum.
Het is inderdaad onmogelijk/zeer lastig omdat voor mekaar te krijgen, heb er zelf ook wel eens mee geklooid. Ik vraag me af waarom je het uberhaupt zoiets wil, maar vraag het anders eens aan die lui via de email, als featurerequest.
Denk dat er best wel meer mensen zijn die dat willen namelijk...

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

• Paultje3181
Waarom? Omdat ik standaard op away sta, en dat scheelt me weer 3 muisklikken [:D] Maar eerlijk gezegd lijkt het me gewoon een proces dat uitgevoerd wordt tijdens de login.
Iets als:

proc:
if (startoffline) =1 --> [trans OFF] oid.
else = status = NLN.

Maar ik ken helemaal niks van programmeren. En misschien dat iemand een hint kan geven waar het zou kunnen staan.