He, ik heb een probleempje met m’n brander te installeren.
Ik heb een Philips 4816K (48/16/48x brander).
Het probleem zit het in de software installeren…
Ik wil hem (de CD) installeren en dan krijg ik eerst de keuze om het Cd-rom station te vervangen of de brander als extra station toe te voegen.
Vervangen kan ik niet aanklikken
...dus toevoegen
dan doe ik volgende en krijg ik dit:
Het CD-Rewriter station kan niet aan uw huidige hardware-configuratie worden toegevoegd. U moet het bestaand station verwijderen om een nieuw station te kunnen plaatsen. Klik op "OK" om terug te gaan naar het vorige scherm en kies voor de optie "bestaand cd-rom station Vervangen door de CD-Rewriter".
ik heb de service ding van Mycom al gebeld…daar lieten ze me dit doen:
brander loshalen, cardreader eruit halen, IDE Ata/atapi secundair channel verwijderen, hij had het ook nog over een update van de INF driver…die heb ik gedownload (versie 4.30.1006) maar dat veranderde niks aan de melding
ik snap er helemaal niks meer van
kan iemand me helpen?
Ik heb een Philips 4816K (48/16/48x brander).
Het probleem zit het in de software installeren…
Ik wil hem (de CD) installeren en dan krijg ik eerst de keuze om het Cd-rom station te vervangen of de brander als extra station toe te voegen.
Vervangen kan ik niet aanklikken
dan doe ik volgende en krijg ik dit:
Het CD-Rewriter station kan niet aan uw huidige hardware-configuratie worden toegevoegd. U moet het bestaand station verwijderen om een nieuw station te kunnen plaatsen. Klik op "OK" om terug te gaan naar het vorige scherm en kies voor de optie "bestaand cd-rom station Vervangen door de CD-Rewriter".
ik heb de service ding van Mycom al gebeld…daar lieten ze me dit doen:
brander loshalen, cardreader eruit halen, IDE Ata/atapi secundair channel verwijderen, hij had het ook nog over een update van de INF driver…die heb ik gedownload (versie 4.30.1006) maar dat veranderde niks aan de melding
ik snap er helemaal niks meer van
kan iemand me helpen?