{HDD} Iomega external wat voor HDD

Pagina: 1
Acties:

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Een 40 Gb Iomega HDD external USB2.0, wat voor merk HD zit daarin?

[ Voor 14% gewijzigd door IJzerboot op 15-04-2003 13:02 ]

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Toshiba, vermoed ik...

Nanananana @ Balusc ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• IJzerboot
Is er iemand die zo´n ding heeft en die hem ff open kan schroeven?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
FF openschroeven houd bij Iomega in dat je garantie weg is.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Twee mogelijkheden, wmb:

(1) Ze kopen alle HD's bij één en dezelfde leverancier. In dit geval is het, iig voor nieuwe exemplaren, Toshiba - zie de link hierboven.
(2) Ze doen met meerdere leveranciers zaken, bijvoorbeeld al naar gelang wie het goedkoopst kan leveren. In dat geval kan iemand 'm wel openschroeven, maar biedt dat geen enkele garantie dat een eventueel door jou aan te schaffen exemplaar een HD van hetzelfde merk heeft.

Heb ik ook twee vragen: heb je je vraag al aan Iomega gesteld? Als ze het ergens weten is het daar wel :) En: waarom wil je dit eigenlijk weten? Daar ben ik nou weer nieuwsgierig naar ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• IJzerboot
1. Ja, loopt nog.
2. Een kennis van me wil zo´n ding kopen maar nou was ik nieuwsgierig wat voor HD er nou inzit want die maakt Iomega volgens mij niet zelf. Een echte tweaker is altijd nieuwsgierig he?:)
Bovendien: misschien kan ik hem zelf wel goedkoper maken?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik denk iig geen thosiba, want:
die dingen zijn er ook in 80 gb versie, en die zijn redelijk betaalbaar. laptop schijven zijn er tegenwoordig ook in 80 gb versie, maar die zijn niet betaalbaar. thosiba maakt alleen 2,5 " schijven.
Pagina: 1