The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Klopt, de iconbase was een paar weken geleden verloren gegaan .. Toen was er een backup van enkele maanden geleden teruggezet 
Zie ook Missing icons continued
Zie ook Missing icons continued
Ik bedoel dat het nu net weer gebeurd is. De vorige keer heb ik een aantal van mijn icons direct weer geupload en nu weer.BalusC schreef op 15 April 2003 @ 12:52:
Klopt, de iconbase was een paar weken geleden verloren gegaan .. Toen was er een backup van enkele maanden geleden teruggezet
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Ik zie gewoon een foto van iemand die bes wel eens Mrs. Liu zou kunnen zijn bij jouw naam? De naam van het plaatje (LisaLiu.jpg) doet iig. wel vermoeden dat het haar is 

Weet je heel zeker dat je niet bijvoorbeeld icons uit hebt staan in je preferences?

Weet je heel zeker dat je niet bijvoorbeeld icons uit hebt staan in je preferences?
Ik heb hem ook al 2 of 3 keer opnieuw geupt

Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Zie onderstaande post (staat ook vlak boven die van jouNegotiator schreef op 15 April 2003 @ 12:56:
Ik zie gewoon een foto van iemand die bes wel eens Mrs. Liu zou kunnen zijn bij jouw naam? De naam van het plaatje (LisaLiu.jpg) doet iig. wel vermoeden dat het haar is
[afbeelding]
Mr. Liu schreef op 15 April 2003 @ 12:54:
[...]
Ik bedoel dat het nu net weer gebeurd is. De vorige keer heb ik een aantal van mijn icons direct weer geupload en nu weer.
Ik ben nog geen een keer m'n icon kwijt geraakt, maar ik heb nu wel 3 icons, ipv 2 
Ik heb er nu dus eentje dubbel. Beter dan ze kwijt raken natuurlijk, maar als dit door een backup komt hoort die backup toch alleen icons terug te zetten die weg zijn?
Ik heb er nu dus eentje dubbel. Beter dan ze kwijt raken natuurlijk, maar als dit door een backup komt hoort die backup toch alleen icons terug te zetten die weg zijn?
The devil is in the details.
Ik heb er nu 21MaRc0 schreef op 15 april 2003 @ 13:46:
Ik ben nog geen een keer m'n icon kwijt geraakt, maar ik heb nu wel 3 icons, ipv 2
http://flickr.com/photos/itommy/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.