Upload icons weer verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:36

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Topicstarter
Zag net in een topic dat het fotootje van Mrs. Liu niet meer bij mijn naam stond. Even verder gekeken en al mijn (upload) icons zijn weer verdwenen.

Gegeven dat de eerste van deze maand alweer twee weken achter ons ligt denk ik eerder aan een probleem dan aan een grap.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Klopt, de iconbase was een paar weken geleden verloren gegaan .. Toen was er een backup van enkele maanden geleden teruggezet :)

Zie ook Missing icons continued B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
BalusC schreef op 15 April 2003 @ 12:52:
Klopt, de iconbase was een paar weken geleden verloren gegaan .. Toen was er een backup van enkele maanden geleden teruggezet :)
Ik bedoel dat het nu net weer gebeurd is. De vorige keer heb ik een aantal van mijn icons direct weer geupload en nu weer.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zie gewoon een foto van iemand die bes wel eens Mrs. Liu zou kunnen zijn bij jouw naam? De naam van het plaatje (LisaLiu.jpg) doet iig. wel vermoeden dat het haar is ;)

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/72351/LisaLiu.jpg

Weet je heel zeker dat je niet bijvoorbeeld icons uit hebt staan in je preferences?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Ik heb hem ook al 2 of 3 keer opnieuw geupt :/

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
Negotiator schreef op 15 April 2003 @ 12:56:
Ik zie gewoon een foto van iemand die bes wel eens Mrs. Liu zou kunnen zijn bij jouw naam? De naam van het plaatje (LisaLiu.jpg) doet iig. wel vermoeden dat het haar is ;)

[afbeelding]

Weet je heel zeker dat je niet bijvoorbeeld icons uit hebt staan in je preferences?
Zie onderstaande post (staat ook vlak boven die van jou :P )
Mr. Liu schreef op 15 April 2003 @ 12:54:
[...]
Ik bedoel dat het nu net weer gebeurd is. De vorige keer heb ik een aantal van mijn icons direct weer geupload en nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:30
Ik ben nog geen een keer m'n icon kwijt geraakt, maar ik heb nu wel 3 icons, ipv 2 :D
Ik heb er nu dus eentje dubbel. Beter dan ze kwijt raken natuurlijk, maar als dit door een backup komt hoort die backup toch alleen icons terug te zetten die weg zijn? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

MaRc0 schreef op 15 april 2003 @ 13:46:
Ik ben nog geen een keer m'n icon kwijt geraakt, maar ik heb nu wel 3 icons, ipv 2 :D
Ik heb er nu dus eentje dubbel. Beter dan ze kwijt raken natuurlijk, maar als dit door een backup komt hoort die backup toch alleen icons terug te zetten die weg zijn? :P
Ik heb er nu 21 :+

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:28

Jaymz

Keep on moving !

1 is genoeg I guess :)

Missing icons continued
Pagina: 1