Toon posts:

NVidia's DualView met 2 kaarten ???

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om m'n bureaublad maar eens wat uitgebreider te maken, heb ik thuis een 2e 17" monitor en een 2e grafische kaart bij de installatie geplaatst ...
Nu is het gez*n*k dat bij het opstarten met als primaire kaart de AGP kaart (Geforce 4 MX), de PCI kaart (ATI Mach64 oudje, maar wordt een wat betere binnenkort) niet functioneert...
Mocht ik opstarten met de PCI kaart als primaire kaart, dan lijkt alles goed te werken, behalve dat ik bij Desktop->Properties->Settings geen 2e monitor zie (terwijl dit op een andere lokatie wel vlekkeloos is verlopen met een Matrox videokaart als primaire kaart).
Ook is er een nieuwe "videokaart" erbij gekomen (een NVidia DualView) ...

Iemand bekend met dit probleem ???

Thx, Arjen ...

Verwijderd

Probeer anders eens ultramon misschien werkt het dan wel :)

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Ik heb een soortgelijk probleem denk ik. Ik heb een AGP Geforce2 en een PCI ATI all-in-wonder rage pro (oud ding). Als ik in mijn Bios de AGP kaart op primaire display zet, wil die ATI niet starten in Windows XP (wel in oudere versies) en als ik die ATI PCI als primaire instel in de Bios, gaat het prima.
Ik kan dan in Windows gewoon die Nvidia AGP weer als primaire kiezen, zodat ik dat ook weer in de goede volgorde heb. Het enige wat je dan hebt is het boot-scherm (voordat Windows is opgestart) op de 2e monitor zie via de ATI kaart. Verder geen enkel probleem.

Als je het ook eens zo probeert, lukt het dan wel?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit probleem is (ook icm met die ATI kaart) al veel vaker langsgekomen. Gebuik de search even ajb.

Dit topic is gesloten.