Hey,
Ik heb nu al twee dagen zitten puzzelen en lopen zoeken, maar kom er nog steeds niet uit ...
Ik wil graag van bezoekers van een bepaalde site weten wat hun schermresolutie, schermkleuren en de pagina waar men vandaan komt weten. Ik weet dat ik dit via javascriot moet doen, het probleem zit hem echter in het verkrijgen van de variabelen via php. De rest wordt namelijk via php verwerkt.
Ik heb deze code:
De laatste regel heb ik gevonden op een forum.
Het moet een image creeëren, ik heb alleen geen idee hoe ik nu de variabelen 'pagina, ref, ss en sc' via php verkrijg.
Het plaatje zal ik waarschijnlijk moeten aanroepen via php, maar hoe, in welk docs etc? Ik kom er momenteel niet meer uit
Ik hoop dat iemand mij kan helpen ....
Ik heb nu al twee dagen zitten puzzelen en lopen zoeken, maar kom er nog steeds niet uit ...
Ik wil graag van bezoekers van een bepaalde site weten wat hun schermresolutie, schermkleuren en de pagina waar men vandaan komt weten. Ik weet dat ik dit via javascriot moet doen, het probleem zit hem echter in het verkrijgen van de variabelen via php. De rest wordt namelijk via php verwerkt.
Ik heb deze code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <script language="JavaScript"> <!-- Verberg JavaScript voor oude browsers pagina = escape(document.location.href); ref = escape(document.referrer); if ((ref == "") || (ref == "undefined")) { ref = "bookmark"; } ss = screen.width + "x" + screen.height; sc = (navigator.appName.indexOf("Microsoft") > -1) ? screen.colorDepth : screen.pixelDepth; src = "img/stats.php3?pagina=" + pagina + "&ref=" + ref + "&ss=" + ss + "&sc=" + sc; src = "[img]\""[/img]"; document.write(src); // Stop het verbergen --> </script> |
De laatste regel heb ik gevonden op een forum.
Het moet een image creeëren, ik heb alleen geen idee hoe ik nu de variabelen 'pagina, ref, ss en sc' via php verkrijg.
Het plaatje zal ik waarschijnlijk moeten aanroepen via php, maar hoe, in welk docs etc? Ik kom er momenteel niet meer uit

Ik hoop dat iemand mij kan helpen ....