Welkom 
ik heb dus een sony vaio, ik heb hem nu niet bij me dus weet het serial nummer niet, maar dat doet er niet zo toe. ik kan wel vertellen dat het zo'n ultra klein ding is en dat er geen cd-rom inzit wel een usb floppy drive die floppy's kan booten
er zit ook 1 pcmci slot in voor de rest een usb port geen ltp1 of een com port, infrarood zit er wel op.
maar nu mijn probleem
Dat ding is dus geinporteerd uit japan 2 jaar geleden en er stond win98 op, geen sec edition of wat dan ook. nu ging ik win 2k installen alleen ging er iets mis met het partitie maken en nu zit ik met een eindstand van 2 partities 1 fat32 1 ntfs
allebij leeg en nu moet er een os op komen, maar hoe ??
usb netwerk ? ondersteund dat dos ?
bootdisk ? heeft iemand dan een oplossing voor me pcmci ondersteuning ?
zip drive ? werkt dat dan ook onder dos ?
3.11 for workgroups ?
tis zonde van zo'n mooi ding om er niets mee te doen
(ik zal later wel de spec neerzetten en een foto (voor de liefhebber))
ik heb dus een sony vaio, ik heb hem nu niet bij me dus weet het serial nummer niet, maar dat doet er niet zo toe. ik kan wel vertellen dat het zo'n ultra klein ding is en dat er geen cd-rom inzit wel een usb floppy drive die floppy's kan booten
er zit ook 1 pcmci slot in voor de rest een usb port geen ltp1 of een com port, infrarood zit er wel op.
maar nu mijn probleem
Dat ding is dus geinporteerd uit japan 2 jaar geleden en er stond win98 op, geen sec edition of wat dan ook. nu ging ik win 2k installen alleen ging er iets mis met het partitie maken en nu zit ik met een eindstand van 2 partities 1 fat32 1 ntfs
allebij leeg en nu moet er een os op komen, maar hoe ??
usb netwerk ? ondersteund dat dos ?
bootdisk ? heeft iemand dan een oplossing voor me pcmci ondersteuning ?
zip drive ? werkt dat dan ook onder dos ?
3.11 for workgroups ?
tis zonde van zo'n mooi ding om er niets mee te doen
(ik zal later wel de spec neerzetten en een foto (voor de liefhebber))