Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Maar het is wel een leuk idee! Misschien is er ook zoiets voor de COM-poort, dan kan je niet meer toevallig je schijf formatteren of je PC uitzetten... Lijkt me net iets beter.
dat heb je wel met alle toetscombo's daar moet je gewoon goed over nadenkenBenadski schreef op 15 April 2003 @ 13:09:
Heb je dan niet dat als je zit te tiepen er allerlei dingen gebeuren omdat je toevallig op die toets drukt (die je voor snel afsluiten hebt geprogrammeerd bijvoorbeeld)? Lijkt me irritant...
Maar het is wel een leuk idee! Misschien is er ook zoiets voor de COM-poort, dan kan je niet meer toevallig je schijf formatteren of je PC uitzetten... Lijkt me net iets beter.
maar mijn vraag is meer...kan je hier winamp mee bedienen ?
Verwijderd
tnx voor de tip!!
*burp*
uhm het werkt zo:Benadski schreef op 15 April 2003 @ 13:09:
Heb je dan niet dat als je zit te tiepen er allerlei dingen gebeuren omdat je toevallig op die toets drukt (die je voor snel afsluiten hebt geprogrammeerd bijvoorbeeld)? Lijkt me irritant...
Je richt je ab op het ding, en drukt een toets in op je ab.
Vervolgens mount je als het waren een toets op die ab drukknop.
voorbeeld:
play toets ab= a toetsenbord
a=in winamp bv play
b=next
x=stop
etc.
Dus zodra je op de ab op play drukt zend het apparaatje de toetsenbord letter A uit.
In een textverwerker zal je dan ook alen maar de A zien, maar als winamp geactiveerd is is de A opeens play. Dus zo bedien je het geheel.
Zo bedoel ik het dus.
Aangezien de meeste software toch nog altijd en toetsen commande voor alles heeft, werkt het uitztekens. Je kan tot maximaal 3 toetsen combineren voor 1 "preset" van de ab
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Dat betekend dat je of al je applicaties-sneltoetsen aan moet gaan passen, of met een tool als Girder moet gaan werken om je knoppen applicatie-afhankelijk te laten werken. En aangezien Girder ook direct met de IR kan praten is de hardwarematige "keyboardmapping" IMHO overbodig.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Maar zo werkt veel van de software ook, met het grote voordeel dat het WEL toepassingsafhankelijk is. In winamp stuurt het next-track-knopje een B, maar in andere software weer een andere toets (DScaler bijv.). Vind ik toch eigenlijk net handiger, en het is minder onderdelen, dus goedkoperPsYgHo schreef op 15 April 2003 @ 23:13:
[...]
play toets ab= a toetsenbord
a=in winamp bv play
b=next
x=stop
etc.
Dus zodra je op de ab op play drukt zend het apparaatje de toetsenbord letter A uit.
In een textverwerker zal je dan ook alen maar de A zien, maar als winamp geactiveerd is is de A opeens play. Dus zo bedien je het geheel.
Zo bedoel ik het dus.
daar werd gewoon elke toets van toetsenbord verbonden met printplaatje etc. geen idee hoe ze dat precies gefixed hadden, maar het kan dus wel makkelijk (als zij het kunnen ....)
Ik ben een tijdje met dit bezig geweest, maar dat is toch wat lastig...
heeft een eeprom van 128bytes, hierin komen dus tijdens de programeer fase date te staan. Dus de link van ab naar toetsbord toets(en)
Uiteraard moet je deze controller dus wel eerst programeren...
[ Voor 17% gewijzigd door PsYgHo op 16-04-2003 14:36 ]