[java] hoe een Symantec Class includen ?

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 21:12
ik heb met VCafe een java-app gemaakt, die ik in een htm wil zetten ... nu zitten er een aantal symantec classes in, en daar loopt het op fout als ik mijn gecompile'de java wil runnen .. hij kan de symantec class niet vinden..

hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn symantec code ook wordt gevonden als ik mijn java applet run ?

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Door de classes in de codebase op te nemen?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• whitehouse

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja ik ken de foutmelding wel, je moet er gewoon voor zorgen dat die classes ook toegankelijk zijn voor de browser, dus je moet ze in de codebase opnemen (door ze te kopieren naar diezelfde directory tree waar jouw applet ook in staat, natuurlijk wel rekening houdend met de package-namen)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

En rekening houdend met de licentie. Ik ken de VCafe licentie niet, maar je moet wel goed kijken of het vrij te distribueren is.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• whitehouse
er zijn 2 classes die zijn gegenereerd : applet1$symmouse.class en applet1.class .. de symantec class is niet gegenereerd .. is er geen class die ik uit de Vcafe dir moet kopieren in de dir waar ik mijn htm ook publiceer ? (waar dus de andere classes ook staan)

• whitehouse
ehm..nou ..tis puur ff voor een opdracht voor school..

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die classes worden niet gegenereerd, die staan ergens in een andere directory (in je classpath)

PS. er is ook een edit-knop: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Pagina: 1