Ik heb problemen met mijn sounblaste Live! 1024. Kan hem wel installeren, maar na opnieuw opstarten werkt de computer ongeveer 1 minuut en dan crashed de computer.
Ik heb een AMD Thunderbird 850 mhz. Ik heb gehoord dat de sounblaster Live! niet volldig compatible zijn met AMD processoren. Klopt dat?
Ik heb ook al verschillende versies van win geprobeerd.
Het rare is verder dat mijn kaart het wel in een computer met een pentium doet. Maar die van hem een oude soundblaster live niet bij mij.
Ik ben na een 4 weken wel een beetje zat van het kloten met die zooi.
Wie van jullie weet het antwoord? Van creative krijg ik geen reactie. Xenon webstore, waar ik alles heb gekocht, hebben me daar in ieder geval niets over gezegd.
Andere kaart kopen heb ik liever niet, tenzij het een goed altertief is.
Jelte Leijenaar
Ik heb een AMD Thunderbird 850 mhz. Ik heb gehoord dat de sounblaster Live! niet volldig compatible zijn met AMD processoren. Klopt dat?
Ik heb ook al verschillende versies van win geprobeerd.
Het rare is verder dat mijn kaart het wel in een computer met een pentium doet. Maar die van hem een oude soundblaster live niet bij mij.
Ik ben na een 4 weken wel een beetje zat van het kloten met die zooi.
Wie van jullie weet het antwoord? Van creative krijg ik geen reactie. Xenon webstore, waar ik alles heb gekocht, hebben me daar in ieder geval niets over gezegd.
Andere kaart kopen heb ik liever niet, tenzij het een goed altertief is.
Jelte Leijenaar