Probleem is als volgt:
systeem:
Pentium III processor
256mb geheugen
12gb harddisk
Windows98 SE
Bijvoorbeeld bij het openen van de Rabobank website gaat alles goed,
maar zodra de link sparen en beleggen wordt aangeklikt wordt er een
nieuw venster geopend waarna er niks wordt geladen in dit venster.
ook rechtermuisknop op deze link werkt niet, in dit geval wordt er wel een nieuw venster geopend maar in dit venster is een screen van het hoofdvenster te zien die als het ware vast staat.
Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met java en ik heb bij Sun al een nieuwe versie van gedownload, de virtual machine waarbij ik vermoed dat dit niet het juiste onderdeel is. Dit verhelpt het probleem niet.
Bij het updaten van Internet explorer (naar 6.0),wordt er een venster geopend waarbij de download tijd en installatie voortgang worden weergegeven, dit venster loopt als het ware vast, het doet gewoon niets. zodra ik op de X-knop(sluiten) klik dan geeft de explorer een ongeldige bewerking.
Wat kan ik nog meer proberen zonder Windows opnieuw te installeren.
Bij voorbaat dank.
systeem:
Pentium III processor
256mb geheugen
12gb harddisk
Windows98 SE
Bijvoorbeeld bij het openen van de Rabobank website gaat alles goed,
maar zodra de link sparen en beleggen wordt aangeklikt wordt er een
nieuw venster geopend waarna er niks wordt geladen in dit venster.
ook rechtermuisknop op deze link werkt niet, in dit geval wordt er wel een nieuw venster geopend maar in dit venster is een screen van het hoofdvenster te zien die als het ware vast staat.
Ik vermoed dat dit iets te maken heeft met java en ik heb bij Sun al een nieuwe versie van gedownload, de virtual machine waarbij ik vermoed dat dit niet het juiste onderdeel is. Dit verhelpt het probleem niet.
Bij het updaten van Internet explorer (naar 6.0),wordt er een venster geopend waarbij de download tijd en installatie voortgang worden weergegeven, dit venster loopt als het ware vast, het doet gewoon niets. zodra ik op de X-knop(sluiten) klik dan geeft de explorer een ongeldige bewerking.
Wat kan ik nog meer proberen zonder Windows opnieuw te installeren.
Bij voorbaat dank.