Trust Voodoo Dragon 2 Drivers nodig!!!

Pagina: 1
Acties:

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
OK, ik heb een Trust Voodoo Dragon 2 kaart (niet lachen). Hij mag dan oud zijn, maar hij werkte tot voor kort toch nog aardig.
Anyway, ik heb nu de nieuw(st)e drivers nodig. (Bij voorkeur voor DirectX 7.)

Kan iemand me daaraan helpen?

Ik heb zelfs de Trust-site al geprobeerd, maar die lijken vergeten te zijn dat ze in een grijs verleden ook nog Voodoo kaarten uitgaven :-(

Bij voorbaat dank...

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

oh ja steen kijk voor het antwoord maar in het hardware forum want daar heeft toevallig iemand precies dezelfde vraag gepost.

• steenz
En toevallig iemand precies hetzelfde antwoord!!!

• Sjaak_Afhaak
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Waarom heb jij die drivers eigenlijk nodig?
Ik draaide tot voor twee weken geleden ook met dezelfde kaart, maar wat is je probleem?? Als je last hebt van vastlopers met DX7, moet je maar gewoon weer DX6 drivers installeren, bij mij was er absoluut geen snelheidsverschil. Ik heb trouwens ook niet die drivers kunnen vinden waar jij om vraagt. Die van 3DFX zouden voldoende moeten zijn????

suc6

Hier staat tekst

Verwijderd

Ten eerste zijn de drivers gewoon te downloaden op de Trust-site (heb dat net FF gedaan). Je moet alleen goed zoeken onder VGA-kaarten ->oude producten ->formulier invullen -> formulier invullen -> downloaden.
Ten tweede moet je gewoon de reference drivers van 3dfx gebruiken, die zijn exact hetzelfde.

grtzzz

• steenz
[b]Als je last hebt van vastlopers met DX7, moet je maar gewoon weer DX6 drivers installeren, bij mij was er absoluut geen snelheidsverschil. Ik heb trouwens ook niet die drivers kunnen vinden waar jij om vraagt. Die van 3DFX zouden voldoende moeten zijn????
Helaas, is voor het spel in kwestie DirectX 6 niet aanvaardbaar...

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat voor systeem heb je eigenlijk? De meeste standaard drivers werken nl. alleen met Pentiums en K6. Voor K7 heb je andere nodig (degene die ik in de thread op het hardware forum noemde >:) )
Pagina: 1